מתוך הסרטון
מתוך הסרטון

"אתה בהלם. חושב לעצמך 'מה, דרסתי בן אדם?': הנהג שכמעט נפל קורבן להונאה מדבר (וידאו)

נהג המסחרית אלירן מדעי חשב שדרס אדם שהתפרץ לכביש ברחוב ויצמן. רק לאחר שהסרטון הופץ ברשתות החברתיות הוא הבין שכנראה היה קורבן להונאה. תלונה הוגשה במשטרה

פורסם בתאריך: 27.11.18 15:22

בסרטון שהופץ אתמול (ב') בווטסאפ ובפייסבוק, מצולם אדם חוצה את הכביש ברחוב ויצמן בכפר סבא, ותוך כדי מושיט יד לרכב מסחרי שעובר בכביש, חובט בו ונשכב על הכביש. הסרטון, שהופץ תחת ההסבר שמדובר בניסיון לביים תאונה כדי לסחוט את הנהג, הגיע גם לנהג המסחרית אלירן מדעי, בן 33 מפתח תקוה, בעל קו עצמאי לחלוקת מוצרים חד פעמיים, שהבין פתאום מה שעבר עליו רק יום קודם.

מדעי: "זה קרה ביום ראשון, בשעה 14:30 בצהריים. אני רואה בן אדם שעומד עם בקבוק בירה ביד. חשבתי הנה שיכור שהולך על הכביש, אז נצמדתי לשמאל. בסרטון רואים שהוא הוא שלח את עצמו עלי, הוא שלח יד ומתאבד לי על האוטו. שמעתי את הבום, אני מסתכל ואני רואה שהוא מתגלגל".

מה אתה מרגיש?
"אתה בהלם ראשוני, חושב לעצמך 'מה, דרסתי בן אדם?', אתה לא מבין מה קורה. עצרתי ויצאתי אליו, באו אנשים שהתקשרו למשטרה ולאמבולנס. כמה אנשים עזרו, הרימו אותו ואז אני קולט שהוא ערבי. גם זה שצילם את הסרטון הוא ערבי. לא יודע אם שמת לב שיש זום דווקא עלי. לא צילמו אותי כבדרך אגב. תוך כדי שאנחנו מחכים לאמבולנס הבן אדם הזה, שכביכול נפגע, אומר לי: 'תביא לי 100 שקל ואני אלך, הכל בסדר'. אמרתי לו 'אין לי 100 שקל, יש לי 50 שקל עלי'. אמר לי 'טוב, תביא 50 אני אלך'. אז עניתי לו 'נחכה למשטרה, תגיד להם שאתה רוצה 50 שקל ואז אתן לך'. אז הוא עונה 'זה מעצר מה שאתה עשית לי'. ניסה להפחיד אותי, אז אמרתי נמתין. אחר כך הבחור ממד"א אמר לי שהם מכירים את הבן אדם הזה ושזו לא פעם ראשונה שזה קורה איתו. גם החוקרת של המשטרה שאיתה דיברתי אתמול אמרה לי שהיו להם ידיעות על בן אדם שזרק בקבוקים".

אלירן מדעי

במשטרה הזמינו אותך לחקירה?
"לא הזמינו אותי לחקירה. אני ניגשתי למשטרה אחרי ששלחו לי את הסרטון הזה אתמול בבוקר. התקשרו אלי כמה אנשים שהיה אכפת להם, אנשים שאני לא מכיר, ואמרו לי – תראה יש סרטון שיצא וזה מה שעשו לך, ורואים שזו הצגה. אז עשיתי צילום של הסרטון והגשתי אותו על דיסק למשטרה. זה כרגע אצלם, כי אני לא רוצה שמחר או מחרתיים אני אקבל איזו תביעה".

אתה יודע מי צילם את הסרטון?
"אני לא יודע מאיפה הסרטון, אבל הוא רץ בקבוצות שבווטסאפ ובפייסבוק. והגיע גם לנהריה ולבאר שבע. תראה, מצלמת דרך יש לי אבל אין לי מצלמה כזו מאחור. ברוך השם שיש את הסרטון הזה שאיפשהו הציל אותי".

מה אתה חושב האינטרס של הצלם?
"הוא כנראה רצה להראות שמישהו יבוא, יפגע ויברח, כדי שתהיה להם סוג של הוכחה. לדעתי הוא עשה פה כמה טעויות. האחת שהוא עשה עלי זום, שנית, הוא מדבר שם בערבית. אתמול פרשו לי מה הוא אמר: 'נתת לו ורדי', כאילו נתת לו מתנה, כמו שנותנים ורד לבחורה. וחוץ מזה בסרטון כתוב השם שלו – Hasn mona shalan".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    קרה לי מקרה דומה לפני כמה שנים עם מישהו מפתח תקווה וקורקינט. הוא דרש 500 שקל…. הזמנתי משטרה ואחרי שהשוטר הגיע הוא ברח.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר