תינוק צילום AP
תינוק צילום AP

פרטים חדשים: בת 7 חודשים נפלה משידת החתלה. המטפלת מפעוטון בירוקה במעצר בית

ההורים התלוננו ביום חמישי האחרון במשטרה לאחר שהבחינו בחבלות בגופה. מבעלי הפעוטון נמסר בתגובה: "אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם המשטרה ועם ההורים"

פורסם בתאריך: 9.12.18 10:41

בעקבות הודעת המשטרה הבוקר כי מטפלת מפעוטון בכפר סבא, בת 31 מטירה, נחקרה ונמצאת במעצר בית לאחר שהורי פעוטה בת שבעה חודשים שהתלוננו במשטרה על כך שלילדה שלהם יש חבלות, מעלה בדיקת צומת השרון כי הילדה נפלה משידת החתלה סטנדרטית. עוד מתברר כי צוות הגן הראה להורים סרטון של האירוע וכי העובדת היא זו שפנתה מיוזמתה למשטרה – לא ברור אם מיד או זמן מה אחר כך.

על פי הודעת המשטרה במקביל לתלונת ההורים הפעוטה אושפזה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים שניידר במצב בינוני. בבית החולים שניידר אומרים כי לא טופלה ולא מטופלת אצלם ילדה כזו. גורמים בעיר מספרים לצומת השרון כי הילדה שהוריה רשמו אותה לפעוטון פרטי בשכונה הירוקה בעיר, הגיעה לבית החולים לבדיקה לאחר הנפילה וכעת היא בסדר ונמצאת עם הוריה בבית.

 

 

 

"היחסים הם מאוד טובים בין ההורים לצוות הגן", אומרים הגורמים. "העובדות בגן נמצאות בהיסטריה ובחרדה טוטאלית ובעקבות ההודעה לתקשורת של המשטרה כך גם הורים רבים בעיר. בין מה שקרה לבין ההודעות על פגיעה בילדה לכאורה יש מרחק גדול".

מבעלי הפעוטון נמסר בתגובה: "אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם המשטרה ועם ההורים".

נזכיר כי המטפלת שוחררה בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית למשך 3 ימים. בעלי הפעוטון אינם חשודים כרגע בדבר. חקירת המשטרה נמשכת.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר