הדמיית מתחם O-TECH בכפר סבא
הדמיית מתחם O-TECH בכפר סבא

90 מיליון שקל ל-20 שנה: ענקית הביטוח חתמה על שכירות ארוכת טווח במתחם O-TECH בכפר סבא

נקסט אינשורנס שכרה שטח של 4,000 מ"ר משרדים במתחם החדש הנבנה בכניסה לעתיר ידע, ותקים בו את מרכז הפיתוח והשיווק שלה

פורסם בתאריך: 10.12.18 08:59

אחרי שחברת אושירה הודיעה על הקמת מתחם "O-TECH" בכניסה לאזור התעשייה עתיר ידע בכפר-סבא, ואחרי שנודע כי חברת סודה סטרים תעביר את מטה המשרדים שלהם אל 5,000 מ"ר בקומפלקס החדש, כעת נודע כי גם חברת נקסט אינשורנס (NEXT Insurance) – העוסקת בתחום הביטוח לעסקים קטנים, תעביר את מרכז הפיתוח והשיווק שלה לקומפלקס. החברה שכרה שטח משרדים של 4,000 מ"ר ל-20 שנה, בעסקה המוערכת בכ-90 מיליון שקלים. נקסט אינשורנס, הפועלת בפאלו אלטו בקליפורניה, גייסה מאז היווסדה על ידי שלושה ישראלים (גיא גולדשטיין, ניסים טפירו ואלון חורי) לפני שנתיים, 131 מיליון דולר ממשקיעים.

נזכיר כי פרויקט O-TECH המוקם על ידי חברת אושירה הינו קומפלקס חדש לחברות הייטק, ביוטק וחברות בינלאומיות, כולל שלושה בנייני משרדים בשטח של 52 אלף מ"ר, מרכז בילוי, בידור והסעדה בשטח של יותר מ-100 אלף שקל. עלות ההקמה מוערכת בכ-600 מיליון שקלים. אושירה, הבעלים של מתחם אושילנד בכפר סבא, הינה זרוע הנדל"ן של קבוצת SK GROUP שבבעלות איש העסקים סמי קצב.

הבניין הראשון נמצא בתהליך בניה מתקדם בשטח של כ-21,000 מ"ר אשר שווק וצפוי להתאכלס ביולי 2019. הבניין השני צפוי להתאכלס באפריל שנת 2020 והבניין השלישי צפוי להתאכלס במהלך שנת 2021. בניית כל הפרויקט תארך כשלוש שנים.

מנכ"ל חברת אושירה, אביב כהן: "אנחנו מאפשרים לשוכרים סביבת עבודה נוחה ונעמה בפרויקט חדשני, עם משרדים יוקרתיים ומשוכללים לצד סביבה פסטורלית, בסמיכות למתחם אושילנד עם נגישות מיוחדת ויוצאת דופן". ניסים טפירו, אחד המייסדים של נקסט אינשורנס, אישר כי "לאור תנופת הגיוס והגדילה של החברה הוחלט להעביר את מרכז הפיתוח והשיווק של החברה למתחם O-TECH בכפר-סבא במהלך שנת 2019".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שלומי ימין - כפר סבא

    במצב כזה יש מספר בעיות שאני מקווה מאד עבור כולנו, תושבי כפר סבא בעיקר, שייפתרו. א. התנועה שממילא הפכה למאוסה בכניסה מכיוון עתיר ידע לכפר סבא. עומס מתמיד ופקקים בשעות החזרה הביתה. במצב שבו יפעילו עוד מתחם ענק שיתמלא בנהגים, יצטרכו לחשוב על נתיב תחבורה שפוי שימנע מכפר סבא להפוך לסיוט. ב. קניונים בכפר סבא יש בכמות של עיר שצריכה להיות לפחות פי שלוש בגודל ממה שיש לנו. הפרנסה לא ממש ממתינה לסוחרים ועל כל קניון שנפתח, מגיעים עוד מסמרים בארון הקבורה העסקית של לא מעט מהסוחרים שנאבקים גם ככה על חייהם הכלכליים. המבנה נראה יפה בתכניות אבל הוא יהיה חייב להכיל מקומות חנייה רבים שכן אם לא, עתיר ידע יהפוך לסתם גוש של פקקים אין סופיים וירחיק את שומרי נפשם מהדוחק. ובכל מקרה, שיהיה בהצלחה עם פרוייקט שעל פניו נראה מטד יפה ומבטיח.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר