חברי מועצת עיריית כפר סבא. צילום רמי זרנגר
חברי מועצת עיריית כפר סבא הנכנסים והיוצאים. צילום רמי זרנגר

סער בישיבת המועצה הראשונה: "אני קורא להקמת קואליציה רחבה"

ישיבת מועצת עיריית כפר סבא הראשונה והחגיגית התקיימה הערב בבית אברהם. חברי המועצה הצביעו בעד מינוי איתי צחר למרכז ישיבות המועצה

פורסם בתאריך: 16.12.18 18:40

ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, קרא בפתח ישיבת המועצה הראשונה והחגיגית לקדנציה זו, שהתקיימה הערב, להקים קואליציה רחבה. "אנהג בכבוד גם מי שלא יהיה בקואליציה, כי זו דרכי", אמר סער.

בישיבה, שהתקיימה בבית אברהם, השתתפו חברי המועצה החדשים, מנכ"ל העירייה איתי צחר, מנהלי אגפים ותושבים. אחרי טקס ההשבעה של חברי המועצה, הם התפנו לקבל את ההחלטה הראשונה של הקדנציה החדשה והצביעו ברוב קולות בעד מינויו של צחר לתפקיד מרכז ישיבות המועצה, כששני חברי מועצה מסיעת תפוח – יובל לוי וממה שיינפיין, מתנגדים.

חברי מועצת העיר החדשה הם רפי סער, דני הרוש, אסנת ספורטה, עו"ד איתן צנעני, אמיר קולמן, ד"ר רפאל קובי, עילאי הרסגור הנדין, פליאה קטנר, מאיר מנדלוביץ, לירית שפיר שמש, עו"ד אהוד יובל לוי, ממה שיינפיין, אורן כהן, עו"ד עדי לוי סקופ, הדר לביא, פנחס כהנא, אמיר סילבר, צביקה צרפתי, יוסי סדבון, קרן גרשון חגואל ותהילה מימון.

בהמשך הערב העניק סער מגני הוקרה לחברי המועצה היוצאים, בהם נכתב "רצינו להביע את הערכתנו לפועלך שמהווה דגם ומופת לאיש ציבור. הצלחת להטביע חותם על העיר ותושביה ולתרום תרומה משמעותית לפיתוחה וקידומה תוך מסירות, אכפתיות ומקצועיות". קיבלו את המגן: רביטל שלום עמר, ד"ר אמיר גבע, ד"ר דבורה שני, ד"ר מתי פז, עו"ד רויטל לן כהן, יהודה יוגד, עמירם מילר, אסתר (אתי) הדנה, ד"ר ענת קלומל צוויג, שמעון פרץ ויעקב אביטל.

עמירם מילר, זקן חברי המועצה נשא נאום מרגש בו סיכם 40 שנות פעילות למען הציבור בכפר סבא, ועל כך זכה בתשואות רמות.

רפי סער בפתח הישיבה:

ההצבעה על מינויו של צחר למרכז ישיבות המועצה:

דברים שאמר עילאי הרסגור הנדין בישיבה:

ישיבת המועצה הראשונה בכפר סבא. צילום אריה אברמזון

ישיבת המועצה הראשונה בכפר סבא. צילום אריה אברמזון

ישיבת המועצה הראשונה בכפר סבא. צילום אריה אברמזון

ישיבת המועצה הראשונה בכפר סבא. צילום אריה אברמזון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אייל

    עילאי דיבר יפה על שיתוף פעולה למען כ"ס טובה יותר לכל התושבים וזה שטובת האחד בדרך כלל לא תבוא על חשבון האחר. מפלגות ארציות הן דבר שולי בבחירות לעיר אבל קל לנגח באמצעותם. הכניסו אותן כעניין מרכזי כדי למקסם הצבעות למעומד זה או אחר מה שכמובן הצליח כי יש בינינו הרבה אנשים שעוד לא למדו להפריד ונפלו בפח של ימין שמאל וכד'.
    בכל אופן גם הוא וגם רפי מעולים אהבתי שדיבר על לקחת את החינוך קדימה ללימוד עכשווי.
    מאחל להם ולכולם בהצלחה ושתמשיך להיות לנו כ"ס נהדרת !

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר