מתוך הקמפיין של זכרון מנחם
מתוך הקמפיין של זכרון מנחם

חמש מספרות בכפר סבא ישתתפו במבצע לאיסוף תרומות שיער עבור חולות סרטן

במבצע "צמה של עוצמה" של עמותת זכרון מנחם בשיתוף המותג פנטן, נאסף השיער לצורך הכנת פאות. מנכ"ל העמותה: "הפאה מעניקה עוצמה. זו לא סיסמה, זה אמיתי"

פורסם בתאריך: 17.12.18 17:04

חמש מספרות בכפר סבא ישתתפו בשבוע הבא, במשך שלושה ימים (26-24 בדצמבר), במבצע "צמה של עוצמה" של עמותת זכרון מנחם, לאיסוף תרומות שיער להכנת פאות לנשים וילדות המתמודדות עם מחלת הסרטן. במבצע, המשותף למותג טיפוח השיער פנטן, ישתתפו 433 ספרים ברחבי הארץ, ובהם גם חמישה מכפר סבא: מספרת יוגב עיצוב שיער ברחוב מבצע יונתן 5, מספרת כל בו אהובה ברחוב ויצמן 130, מספרת ניר עיצוב שיער ברחוב רוטשילד 58, מספרת סלון דליה ברחוב ויצמן 172 ומספרת צביקה ברנדזל ברחוב ירושלים 25.

בעמותה מסבירים שפאת שיער מורכבת בממוצע מכשבע תרומות שיער של 30 ס"מ לפחות כל תרומה, ובעבור פאות שיער ארוכות דרושות תרומות באורכים של 40 ואף 50 ס"מ. את השיער ממיינים לפי צבע, סוג שיער ואורך. עוד מספרים בעמותה שבשנה האחרונה השתתפו במבצע 62 מוסדות חינוך בהם תיכונים, מכללות ואוניברסיטאיות; התקיימו אירועי התרמת שיער שבהם נרספו כ-3112 תרומות שיער; 351 בנות מצווה תרמו בשנה האחרונה את שיערן וגם 127 ילדים בני שלוש שהסתפרו בפעם הראשונה. התורמת המבוגרת ביותר עד כה היתה בת 87 בזמן התרומה.

מתוך הקמפיין צמה של עוצמה. צילום הדס עזריאלי

מתוך הקמפיין צמה של עוצמה. צילום הדס עזריאלי

חיים ארנטל, מייסד ומנכ"ל עמותת זכרון מנחם: "ב-28 השנים של זכרון מנחם ליווינו אלפי ילדות וצעירות וראינו את השפעת הפאות הטבעיות. הפאה מעניקה עוצמה. זו לא סיסמה, זה אמיתי. נותנת להן את האומץ לצאת מהבית, לנשום את החיים, להעריכם ובהמשך להילחם עבורם. אנחנו נפעמים מחדש בכל שנה להיענות של תורמות להגיע ולהירתם למטרה כה חשובה, גם כשמדובר על שיער שהאריכו זמן רב, לעיתים כל חייהן".

אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל, אמר: "הקמפיין המשותף מהווה עבורנו מקור גדול לגאווה בכל שנה, עם נתונים מדהימים. עם ישראל מוכיח שוב ושוב את טוב לבו ואת עמידתו האיתנה לצד אלו הזקוקים לעזרתו".

לתרומות שיער ולקבלת פאה ניתן לפנות לעמותת זכרון מנחם בטלפון 02-6400800 או באתר www.zichron.org

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר