הקטיו מכפר סבא בפעולה
הקטיו מכפר סבא בפעולה

אישום: בן 16 מכפר סבא יצא למסע התפרצויות ושדד אלפי שקלים (וידאו)

קטין מכפר סבא נאשם שיצא למסע התפרצויות לבתי עסק ברחבי אלעד, בחלק מהמקרים עם שותף בן גילו. צפו בו בפעולה

פורסם בתאריך: 25.12.18 10:15

כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים הוגשו השבוע נגד שני קטינים בני 16, אחד תושב כפר סבא והשני תושב אלעד, שיצאו, לפי האישום, למסע התפרצויות ברחבי אלעד וגרמו נזק לבתי עסק בעיר.

לפי האישום אמר החשוד מכפר סבא מסר לחשוד מאלעד כי הוא "מכיר מקום שיש בו כסף טוב", והשניים קשרו קשר להתפרצות לבית עסק ברחוב בני עקיבא באלעד, ביום 16.12.18. שני החשודים הגיעו לפנות בוקר ופרצו למחסן, הצמוד לאותו בית עסק לממכר גלידות. בהמשך, החשוד מכפר סבא שבר קיר גבס שחיבר בין המחסן לבית העסק והחשודים נכנסו לבית העסק וגנבו מתוכו קופה שהכילה 600 שקלים במזומן. משם המשיכו החשודים לבית עסק לממכר כלי בית באותו הרחוב וגנבו משם קופה שהכילה כ-300 שקלים במזומן.

מהחקירה התברר כי יום לפני כן, לפנות בוקר, החשוד מכפר סבא התפרץ לבית עסק לממכר ספרים ברח' יהודה הנשיא באלעד וגנב משם קופה שהכילה כ-2,700 שקלים במזומן. כשנכנס לחדר בבית העסק והבחין כי מותקנת בו מצלמת אבטחה, הזיק למצלמה וגרם לה להפסיק לצלם. מיד לאחר מכן הגיע החשוד מכפר סבא לרחוב רשב"י באלעד כשהוא עוטה כפפות לידיו והתפרץ לבית עסק במקום. הוא גנב משם טלפון נייד יקר ערך ו-2,800 שקלים במזומן. גם הפעם, משהבחין במצלמת אבטחה, הזיק למצלמה שהפסיקה לתעד במקום. החקירה העלתה כי אותו חשוד התפרץ לבית עסק זה גם כשבוע קודם לכן, ביום 7.12.18, וגנב טלפון נייד יקר ערך וכסף מזומן בשווי אלפי שקלים.

במהלך החקירה המורכבת נגד החשודים, הצליחו חוקרי המשטרה לקשור את החשודים להתפרצות נוספת והפעם לסמינר באלעד, ביחד עם שניים נוספים. החשודים נכנסו למספר חדרים בסמינר וגם לחדרו של המנהל. משלא מצאו מה לגנוב, עזבו את המקום והמשיכו ופרצו לגן ילדים ברחוב רבי יהודה הנשיא. הם שברו חלון ונכנסו דרך החור שנפער בחלון וגנבו מצלמה מהגן בשווי של מאות שקלים.

עם מעצרו של החשוד מכפר סבא, לפי האישום, הוא גם הפריע לחוקרת בתחנת המשטרה ושלח אותה לקנות עבורו סיגריות. בהמשך, איים על שוטר בתחנה כשאמר שישלח אנשים שיפגעו בו "כמו שקרה לקצין מודיעין שהניחו לו מטען ופוצצו לו את הרכב".

נגד החשוד מכפר סבא תשעה אישומים, מתוכם שלוש יוחסו גם לחשוד מאלעד, בעבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, פריצה לבניין שאינו דירה, הסגת גבול פלילית, היזק לרכוש במזיד, איומים והפרעת שוטר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. פיפי

    והעלוב נפש הזה יהיה בכלאחודשיים ואז ישוחרר וימשיך לפרוץ בכלא יהיה לו בית ספר והוא גם ישדוד ואולי יחזיק נשק חם לצורך זה. צריך לחתוך להם יד כמו פעם אז ננקה את העולם מחדלי אישים שלא חינכו אותם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר