איתן צנעני, דני הרוש, יובל לוי, עילאי הרסגור (צילום ליאור פילשטיינר)
איתן צנעני, דני הרוש, יובל לוי, עילאי הרסגור (צילום ליאור פילשטיינר)

הצרות של סער בדרך לקואליציה: בדק אפשרות לסגן רביעי וקיבל תשובה שלילית

לסער יש רק שלושה תפקידי סגן לחלק והוא יצטרך לתמרן כדי לגבש את הקואליציה. אחת האופציות הנבדקות: סגנות ברוטציה

פורסם בתאריך: 2.1.19 09:30

פרסום ראשון: ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, פנה למשרד הפנים במטרה לבדוק אם כפר סבא זכאית לסגן נוסף, אולם משהובהר לו שלא, וכי מכסת הסגנים היא על פי חוזר מנכ"ל 4/2017 הוא לא הגיש פניה בנושא.

כידוע סער אמור להגיע הערב לישיבת מועצת העיר מן המניין ועדיין לא ברור אם תהיה לו קואליציה או לא. נכון להיום חברו אל שלושת המנדטים של סיעתו גם שלושת המנדטים של איתן צנעני, מנדט אחד של אורן כהן ומנדט של עדי סקופ – בסך הכל שמונה מנדטים.

אחד המכשולים בדרך להקמת הקואליציה הוא תפקיד הסגן שחלק מראשי הסיעות מבקשים לעצמם. כרגע נראה ששני סגנים ישנם בטוח, איתן צנעני מסיעת תנופה ומספר שתיים של סער בסיעת דרך חדשה, דני הרוש. השאלה היא מי יקבל את הסגן השלישי ויחתום את הקואליציה עם 11 מנדטים או יותר.

"רפי סער לא יגיע הערב עם קואליציה למועצת העיר", אומר אחד מחברי המועצה. "המשא ומתן נמשך ורפי מדבר עם יובל לוי שהראה נכונות להיכנס לקואליציה עם שני המנדטים שלו, עם עילאי הרסגור-הנדין מהסיעה הגדולה במועצת העיר מרצ עם ארבעה מנדטים, ועם יוסי סדבון שתקוע במשא ומתן על תפקיד ממלא המקום ואיש לא רואה כיצד רפי נותן לו זאת בשעה שהרוש גם מבקש את התפקיד".

 

חבר מועצה אחר מגלה: "רפי העלה אופציה לרוטציה בסגנות, רוב הסיכויים שאם זה יצלח זה יהיה עילאי עם עוד מישהו. אולי יובל שיש לו שני מנדטים. ישנה שמועה שעלתה אופציה לתת גם סגנות למספר שלוש ברשימתו אסנת ספורטה – וגם לא נראה לי שצביקה צרפתי יישאר מחוץ לקואליציה, כך שמחכה לו עוד כאב ראש רב".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. טיטי

    מה יש לדני הרוש על ראש העיר שהוא חייב להיות סגן?

    בשום מקום בארץ מס' 2 ברשימה של ראש העיר הוא לא סגן

  2. יובל המבולבל

    זה לא היה רפי שהוציא לתקשורת את זה שמתנהלת נגד יובל חקירת משטרה?
    יובל לא עשה מסיבת עיתונאים מגוכחת שבה הוא תקף את רפי?

    יובל הזה….חסר חוט שידרה…

  3. אילנו

    מר הרוש הנכבד . גלה גדלות רוח. וותר על סגנות ראש העיר כדי לסייע לראש העיר של כולנו להקים סוף סוף קואליציה. העיכוב הגדול כ"כ מעורר תהיות רבות לגבי מנהיגותו של מר סער.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר