מימיו: הדר לביא, רפי סער ויוסי סדבוןרפי סער. צילום ראובן קפונצקייוסי סדבון צילום דניאלה קונטיני
מימיו: הדר לביא, רפי סער ויוסי סדבון הדר לביא צילום נועה קוסקי רפי סער. צילום ראובן קפונצקי יוסי סדבון צילום דניאלה קונטיני

יוסי סדבון והדר לביא הכריזו: נשב באופוזיציה

ביחד, יש לשתי הסיעות שבאופוזיציה שישה חברי מועצה. "נפקח על הפעילות העירונית והעומדים בראשה", אמרו בסיעה של סדבון. "אנחנו כאן בשביל לעבוד", אומרת לביא

פורסם בתאריך: 8.1.19 15:26

בהודעה לעיתונות שפרסמו לפני שעה קלה שלושת חברי סיעת כפר סבא בראש – יוסי סדבון, קרן גרשון ותהילה מימון – הכריזו כי יהיו אופוזיציה לראש העירייה רפי סער. זאת בעקבות משא ומתן תקוע בין סער לסדבון, כך לדברי חברי הסיעה, שקיימו היום בצהריים פגישה עם סער. גם שלושת חברי סיעת כפר סבא מתקדמת – הדר לביא, פנחס כהנא ואמיר סילבר, הודיעו שיישבו באופוזיציה.

חברי מועצת העיר אמורים לבחור מבניהם את חברי ועדת הביקורת, ואת יושב הראש של הוועדה, שישמש למעשה כיו"ר האופוזיציה.

"לפני כחודש פנה ראש העירייה רפי סער לראש סיעת כפר סבא בראש, יוסי סדבון", נכתב בהודעה של סיעת כפר סבא בראש, "בשיחה אישית שהתקיימה בלשכתו בעירייה ביקש ממנו להצטרף ביחד עם חברי סיעתו כשותפים לקואליציה. ראש העיר הדגיש בפניו שהוא רואה בו שותף בכיר בקואליציה זו. ראש הסיעה השיב בחיוב לפניית ראש העיר והנחה את צוות המשא ומתן לנהל את המפגשים בתום לב ובכוונה ממוקדת – טובת העיר היא מעל כל שיקול אחר. תוצאות הבחירות בסיבוב הראשון והשני מלמדות על רצון התושבים לראות את הסיעה כפעילה בכירה ומשמעותית בניהול העיר למען תושביה. הגענו למו"מ עם רצון ברור להוות גורם משפיע ושותף אמתי בתהליכי קבלת החלטות בעירייה . אנו מאמינים שהדבר יכול היה להתאפשר אם ראש הסיעה היה מתמנה לסגן ראש העיר וממלא מקומו. למיטב הבנתנו זה מה שתושבי העיר צריכים ורוצים. ראש העיר משיקולים השמורים עמו סרב למינוי של יוסי סדבון כסגן ראש העיר וסרב גם למינוי כממלא מקומו. המשא ומתן נמשך תקופה ארוכה מאד ללא סיבה וללא קבלת החלטות.

תהילה מימון. צילום דניאלה קונטיני

"סיעת כפר סבא בראש חוזרת ומדגישה את מחויבותה לפעול למען תושבי כפר סבא. בנסיבות הקיימות אנו רואים אפשרות לעשייה משמעותית יותר בשירות אופוזיציה חזקה ומשפיעה. אנו נפעל בכל תחומי העשייה ככל שיתאפשר, נפקח על הפעילות העירונית והעומדים בראשה, נדאג שתבוצע על פי כללי מנהל תקין מתוך דאגה לכלל התושבים ומתוך שיקולים ענייניים בלבד. אנו מאחלים הצלחה רבה למנהיגי העיר בפעולתם למען העיר ואחדותה על כל מגזריה ותושביה".

קרן גרשון. צילום דניאלה קונטיני

קרן גרשון. צילום דניאלה קונטיני

בהודעה שפרסמה הדר לביא, נכתב: "כשהתחלתי את המסע אל עבר כפר סבא מתקדמת, הבטחתי לכל התושבים ומעבר לכך, הבטחתי לעצמי, שבכל פוזיציה שבה אהיה – אתן את כל כולי עבור כפר סבא ותושביה. אם כראש עיר, אם כסגנית ואם כחברת מועצת העיר בהתנדבות באופוזיציה. לאור תוצאת הבחירות והתהליכים שהתרחשו אחרי, החלטתי, יחד עם חברי סיעתי, למלא את תפקידנו מתוך האופוזיציה העירונית".

פנחס כהנא

פנחס כהנא

אז מה היא עבורי אופוזיציה מתקדמת? המשמעות מבחינתי היא אחת – 100% מזמני וממרצי שייכים לכם – התושבים. יחד נקדם כל נושא מהשטח אל סדר היום העירוני. יחד עם חברי סיעת "כפר סבא מתקדמת" נוביל מהלכים ששמנו לנגד עינינו עוד בתקופת כתיבת מצע הסיעה. יחד נקדם כפר סבא שקופה, גלויה. יחד נדאג למנהל תקין, למנהיגות אחראית ונטולת רבב. יחד נדאג לשיתופי פעולה מקדמים ומתקדמים. אלו אינן סיסמאות – אנחנו כאן בשביל לעבוד. חמש שנים במועצת העיר לפנינו – מספיק זמן לקידום החזון שלי עבור העיר הזאת. כן, גם תחת ההגדרה ׳אופוזיציה׳. מגיע לכפר סבא להתקדם – ואני הולכת לדאוג לכך באופן אישי".

חבר מועצת עיריית כפר סבא אמיר סילבר

חבר מועצת עיריית כפר סבא אמיר סילבר

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מרצ בפנים זה שיא הצחוק....

    כולם תמכו בסער בגלל שהוא ימני בסוף הכניס דוברים שתיקה…קורע.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר