עילאי הרסגור (צילום ליאור פילשטיינר), איתן צנעני, אורן כהן, דני הרוש
עילאי הרסגור (צילום ליאור פילשטיינר), איתן צנעני, אורן כהן, דני הרוש

עלות שני סגני ראש העירייה בשכר: כמעט 1.5 מיליון שקל בשנה

חברי מועצת עיריית כפר סבא אמורים לאשר מחר, בישיבה שלא מן המניין, את מינויי הסגנים ואת הרכבי חלק מוועדות העירייה

פורסם בתאריך: 14.1.19 13:28

מחר (שלישי) תתקיים ישיבת מועצת עיריית כפר סבא, שלא מן המניין, בשעה 19:00 במרכז הנוער העירוני ברחוב דוד אלעזר 33 בכפר סבא. בישיבה יתבקשו חברי המועצה לאשר את מינויי סגני ראש העירייה – עו"ד איתן צנעני (ללא שכר), דני הרוש (בשכר), עילאי הרסגור-הנדין ואורן כהן ברוטציה (בשכר). בנוסף, אמורים חברי המועצה לאשר גם את חברי ועדות הכספים, המכרזים והתכנון והבניה. לבסוף ימונה כיו"ר מפעל המים, ראש העיר רפי סער ועו"ד יובל לוי כסגנו. בנוסף תמונה ועדת מכרזים לבחירת עובדים בכירים לבחירת מהנדס עיר ומנהל אגף חינוך.

במכתב שהוציא גזבר העירייה שגיא רוכל לחברי מועצת העיר נכתב כי עלות העסקתו המשוערת של הרוש כסגן ראש העיר בשכר, כולל רכב ליסינג והוצאות נוספות לתקופה של שנה הינה 720 אלף שקלים. זוהי גם עלות שכרו בשנה של הרסגור-הנדין. רוכל מאשר כי יש ביכולתה הכספית של העירייה לעמוד בהתחייבות זו לטווח הנדרש.

על פי הצעת ההחלטה שתובא לאישור מועצת העיר, הרוש יקבל את תיק איכות הסביבה, למעט טיפול בפינוי אשפה,ביטחון וספורט. "בחלוף שנתיים ממועד ישיבה זו, ישמש דני הרוש, בנוסף, כממלא מקום לראש הרשות", נכתב.

צנעני יקבל את תיק השירות לתושב, תיק השכונות, תיק החינוך הדתי והחרדי, המחלקה למורשת ישראל, המועצה הדתית, צעירים ונוער דתי וחרדי. הוא ישמש ממלא מקום החל מהיום לשנתיים הבאות.

הרסגור-הנדין יקבל את תיקי התחבורה, קיימות וחדשנות, ואילו כהן יקבל את תיק הקליטה והעלייה, תיק הספורט, קשרי כנסת ממשלה ורגולציה וחינוך ציוני.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר