מרכז הסחר המקוון של דואר ישראל. צילום דואר ישראל
מרכז הסחר המקוון של דואר ישראל. צילום דואר ישראל

דואר ישראל חושף: כמה חבילות הזמינו תושבי כפר סבא ב-2018?

כפר סבא נמצאת במקום גבוה במספר הזמנות החבילות מחו"ל ביחס לגודל האוכלוסייה. ואיפה נמצאות השכנות בשרון?

פורסם בתאריך: 14.1.19 15:03

כפר סבא נמצאת במקום ה-16 בישראל מבחינת גודל האוכלוסייה, אבל מבחינת מספר הזמנות החבילות מחו"ל לנפש בשנת 2018 היא נמצאת במקום העשירי בארץ. מנתוני חברת דואר ישראל עולה כי בשנת 2018 הזמינו תושבי כפר סבא 1.1 מיליון חבילות, שהן 9.79 חבילות בממוצע לכל תושב. גם בשנה הקודמת, 2017, דורגה כפר סבא במקום העשירי במספר הזמנות החבילות מחו"ל, בממוצע לפי תושב.

ראשונה במספר החבילות בישראל היא רמת גן שתושביה הזמינו, לפי נתוני דואר ישראל, 1.9 מיליון חבילות שהן 11.46 חבילות בממוצע לתושב. שנייה בדירוג פתח תקוה ושלישית גבעתיים.

תושביה של שכנתה של כפר סבא ממערב, רעננה, הזמינו בשנת 2018 765 אלף חבילות מחו"ל (8.65 חבילות בממוצע לתושב), והיא במקום ה-15 בארץ. הרצליה דורגה שביעית עם 1.1 מיליון חבילות בסך הכל שהזמינו תושביה בשנת 2018, שהן 10.39 חבילות בממוצע לתושב.

מנתוני דואר ישראל עולה כי גם בשנת 2018 האתרים עלי אקספרס (50 אחוז מההזמנות לישראל) ואיביי היו אתרי הקניות הפופולריים בקרב הישראלים. אחריהם: אמזון, נקסט, אסוס ואתרי הגאדג'טים Gear Best ואתר הגאדג'טים והאלקטרוניקה הסיני Geek buying. עוד עולה כי עלי אקספרס הוא האתר המוביל בהזמנות, כאשר 50% מההזמנות כיום לישראל מתבצעות באמצעותו. אמזון, נקסט ואסוס הציגו את הקפיצה הגדולה ביותר מבין האתרים המובילים השנה.

מנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין, אמר כי "אנו רואים השנה עליה דרמטית במשקל הפריטים המוזמנים מחו"ל, והזמנה של יותר פריטים מנוטרים ופריטי פריים, פריטים גדולים ויקרים יותר, גם אם הגידול בהזמנות מתון יחסית מול שנים קודמות. הקטגוריות המובילות בהזמנות השנה הן ביגוד והנעלה, כלי בית, אביזרים למטבח, אבל גם גאדג'טים ומוצרי אלקטרוניקה ומחשבים וכן ויטמינים וקוסמטיקה, בהם פערי המחירים עדיין גבוהים מול ישראל".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר