החשוד בבניין ברחוב חטיבת גולני
החשוד בבניין ברחוב חטיבת גולני

צילומים חדשים של המאונן בחדרי מדרגות, שעדיין לא נתפס

חברת האבטחה שהתקינה מצלמות בבניין ברחוב חטיבת גולני חושפת צילומים חדשים, שקושרים את החשוד למקרה השני שאירע באותו ערב ברחוב טשרניחובסקי

פורסם בתאריך: 22.1.19 09:02

צומת השרון חושף צילומים חדשים ממצלמת אבטחה של הגבר החשוד בביצוע מעשים מגונים בחדרי מדרגות בכפר סבא ביום רביעי שעבר. הצילומים הם מחדר המדרגות בבניין ברחוב חטיבת גולני, והחשוד נראה בהם כשהוא נוגע בעצמו מול שתי נערות בסמוך למעלית הבניין.

נזכיר שצומת השרון חשף את תמונתו של אותו חשוד מצילומי מצלמת אבטחה גם במקרה השני שארע בערב יום רביעי שעבר ברחוב טשרניחובסקי בעיר, כחצי שעה לאחר המקרה הראשון.

החשוד בבניין ברחוב חטיבת גולני

החשוד בבניין ברחוב חטיבת גולני

הצילומים הללו מפריכים טענות של תושבים כאילו מדובר בשני חשודים שונים. "המשטרה מנסה להרגיע כשהיא אומרת שמדובר בבן אדם אחד, אבל ככל שאני יודעת הנערות שראו את הבן אדם השני אמרו שזה לא אותו אחד, בוודאות", סיפרה לצומת השרון תושבת חטיבת גולני, "מוזר בעייני שבשני המקרים, שאירעו בהפרש של 20 דקות, לא עשו סיור כמו שצריך. רק למחרת לקחו את הסיפור ברצינות כי הייתה חשיפה בפייסבוק. אנחנו עוברים פה לחץ גדול והילדים שלנו צריכים להסתובב עם גז מדמיע. אני בעצמי חוששת להסתובב ברחוב".

תמונת החשוד כפי שצולם במצלמות האבטחה

תמונת החשוד כפי שצולם במצלמות האבטחה בבבניין ברחוב טשרניחובסקי

לפניית צומת השרון ענו במשטרה כי על פי החשד מדובר באותו אדם. לפני יומיים ביקשו במשטרה את עזרת הציבור בחיפושיה אחר החשוד, ובידי המשטרה צילום הווידאו המלא של שני המקרים.

מחברת "מחסום התראה ותקשורת" נמסר כי מצלמת אבטחה שהתקינה בחדר מדרגות הצליחה לתעד על חם את החשוד במעשים המגונים בקטינות בכפר סבא, במקרה הראשון בבניין בחטיבת גולני בו החשוד ניגש לשתי קטינות וחשף מולן את איבר מינו. מהחברה נמסר כי הצילומים קושרים את החשוד למקרה השני שאירע באותו ערב בבניין ברחוב טשרניחובסקי, וכאמור המשטרה מבקשת את עזרת הציבור באיתור החשוד.

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בכפר סבא:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. א

    בפתח תקווה בחניון החדש של רחוב טובה ושמעון דרנגר, מאחורי מתחם שטראוס ראו פה עכשיו גבר שעונה לתיאור
    בהתחלה חשבו שהוא מטיל מימיו אבל מסתבר שהוא עושה משהו אחר

  2. אור

    רק עכשיו הבת שלי סיפרה לי שראה אחד כזה בפתח תקווה ברחוב שפרינצק ביום ראשון שעבר. ממש מגפה. לדעתי אלו שני אנשים שונים עם סטיה אחת אולי מתאמים ביניהם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר