זוכי פרס גלר בשנה שעברה. צילום אורית גז ברוקנטל
זוכי פרס גלר בשנה שעברה. צילום אורית גז ברוקנטל

מתנדבי כפר סבא, שימו לב: נפתחה ההרשמה למועמדות לפרס גלר

ההתנדבות היא חלק מרכזי בחיים שלכם? אתם מעל גיל 16? אולי גם לכם מגיע לקבל את פרס המתנדבים המצטיינים של כפר סבא

פורסם בתאריך: 24.1.19 08:32

משפחת גלר ועיריית כפר סבא, בהובלת המחלקה לעבודה קהילתית והתנדבות באגף שירותים חברתיים קהילתיים, פותחות את ההרשמה למועמדות לפרס בתחום ההתנדבות על שם ראש עיריית כפר סבא בעבר, זאב גלר ז"ל. את טפסי ההמלצה יש להגיש למחלקה לעבודה קהילתית והתנדבות עד ליום חמישי, 24.3.2019, בשעה 12:00. הקריטריונים המלאים והטפסים נמצאים באתר עיריית כפר סבא.

זו השנה ה-36 בה מוענקים הפרסים למועמדים, שהצטיינו בפעילות ההתנדבותית למען הפרט והקהילה. הפרס נוסד ביוזמת אלמנתו של גלר, טובה, יקירת העיר כפר סבא, שביקשה להנציח את מורשתו באמצעות חלוקת פרסי הצטיינות למתנדבים. הפרס מוענק ליחידים בשלוש רמות גיל (21-16, 66-22 וגמלאים מגיל 67), שעוסקים בהתנדבות בתחומים שונים, כמו עבודה עם ילדים ונוער, אוכלוסייה מבוגרת, נושא קיימות ואיכות סביבה, פעילות עם אנשים עם מוגבלות, קליטת עלייה, תרבות, חינוך, חירום ועוד. כמו כן, מוענק פרס למפעל חיים למועמדים שיזמו והובילו פעילות התנדבותית בקהילה לאורך שנים וחוללו שינוי.

סילביה גלמן-בקר, מנהלת המחלקה לעבודה קהילתית והתנדבות, אמרה: "טקס פרס גלר הוא הזדמנות להתפעל מפניהם היפות של תושבי העיר, שכל פעם מחדש, מפתיעים ומפעימים בהיקף ועומק העשייה שלהם למען הקהילה, מתוך מחויבות עמוקה לצמצם פערים ולתת הזדמנות לכל אדם אשר הוא".

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בכפר סבא:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר