רינה מצליח צילום דורון גולן/ג'יני
רינה מצליח צילום דורון גולן/ג'יני

אחרי שנתיים: שבתרבות חוזרת לכפר סבא עם רינה מצליח ואבי גבאי

המפגש הראשון, אחרי הפסקה של שנתיים, יתקיים ביום שבת, 2 בפברואר. יתארחו גם חברי כנסת מהעבודה והליכוד והסופרת חנה יבלונקה

פורסם בתאריך: 22.1.19 12:15

אחרי הפסקה ארוכה, אירועי שבתרבות חוזרים לכפר סבא. ביום שבת (2 בפברואר), בשעה 11:00, יתקיים האירוע הראשון באודיטורים בית ספיר, בהנחיית העיתונאית רינה מצליח ובהשתתפות ח"כ אבי גבאי (עבודה), ח"כ יואב קיש (ליכוד), ח"כ מאיר כהן (יש עתיד), ח"כ רועי פולקמן (כולנו) וח"כ מירב מיכאלי (עבודה). כמו כן תתארח הסופרת חנה יבלונקה, מחברת הספר "ילדים בסדר גמור". כרטיסים ניתן להשיג במספר *6775 או בקופת ההיכל. עלות הכרטיס 20 שקלים.

שבתרבות היא הזדמנות למפגש אישי עם נבחרי ציבור, שמקיימים דיון מונחה בנושאים הבוערים של היום. בנוסף, מתקיימת גם פגישה עם אנשי אומנות, תרבות, תקשורת סיפרות ועוד. המפגשים יערכו במתכונת של ראיון אחד על אחד או פאנל קבוצתי, כשכל מפגש יתפרש על פני שעה וחצי וילווה באתנחתה מוסיקלית בין הראיונות.

שבתרבות התקיימה בעיר, בהנחיית רינה מצליח, עד לפני כשנתיים. מאז נעשה ניסיון עם דנה ויס שלא צלח והתוכנית הופסקה לפעול באופן סופי לפני כשנה. ההערכה היא שעלות שבועית לשבת תרבות מגיעה לכ-20 אלף שקלים, מתוכם כעשרת אלפים שקלים שכר למנחה. לתוכניות נהגו להגיע כ-200 משתתפים קבועים יחסית, רובם מהאוכלוסייה המבוגרת בעיר, ששילמו אז 15 שקלים עבור כרטיס לאירוע. באגף התרבות הבינו שאין הצדקה כלכלית לקיום האירוע ולכן הופסק.

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בכפר סבא:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר