תפיסת החשודים. צילום באדיבות משטרת ישראל
תפיסת החשודים. צילום באדיבות משטרת ישראל

צפו: תושב רפיח ותושב קלקיליה פרצו לבית בצופית, ונתפסו על חם

בעלת הבית קיבלה התראה על הפריצה לטלפון הנייד. רכז הביטחון השוטף של צופית הגיע למקום ולכד את אחד החשודים. השני נתפס לאחר שלושה ימים. כתב אישום הוגש נגד השניים

פורסם בתאריך: 23.1.19 14:27

כתב אישום הוגש נגד שני גברים, אחד כבן 50 תושב רפיח, והשני בן 26 מקלקיליה, שנכנסו לישראל, פרצו לדירה במושב צופית הסמוך לכפר סבא, ונתפסו על חם. לפי האישום, ביום 13.1.19, הגיעו השניים לבית קרקע ברחוב האילנות בצופית. לאחר שווידאו כי אין אף אחד בבית, עטו על ידיהם כפפות ועקרו את סורג הוויטרינה בחצר האחורית של הבית. בעלת הבית קיבלה התראה ממצלמות האבטחה לטלפון הנייד שלה ובהמשך, באמצעות האפליקציה של המצלמות, הבחינה בחשודים מסתובבים בחצר הבית. היא התקשרה לבעלה, שדיווח ללרכז הביטחון של היישוב. זה הגיע למקום והצליח לעצור את אחד החשודים כשבידיו של החשוד מברג. החשוד השני נמלט מהמקום ואותר שלושה ימים לאחר מכן, בצומת עזון, במעבר אליהו, כששוטר ביקש ממנו להזדהות והוא התחזה לאחר ונעצר.

החשודים, שהם כאמור שוהים בלתי חוקיים שנכנסו לישראל ללא אישורים, נעצרו ומעצרם הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפ"ת. השבוע הוגש נגדם כתב אישום בעבירות של התפרצות לדירת מגורים, כניסה לישראל שלא כחוק, החזקת מכשירי פריצה, היזק לרכוש במזיד, הסגת גבול פלילית ועוד. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד השניים גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בכפר סבא:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר