בית החולים מאיר. צילום עזרא לוי
בית החולים מאיר. צילום עזרא לוי

בן ה-15 שנדקר בסופ"ש יצא מכלל סכנה. אמו: "עברנו טראומה מאוד קשה"

אמו של הנדקר: "הבן שלי נפצע אנוש והיה במצב קריטי. עברנו טראומה מאד קשה בעקבות האירוע"

פורסם בתאריך: 27.1.19 13:40

בן ה-15 שנפצע באורח קשה מדקירות בצווארו ובבטנו ביום שישי לפנות בוקר, בעקבות קטטה שפרצה בין נערים ברחוב יהודה מכבי בכפר סבא, יצא מכלל סכנה. כך נמסר מבית החולים מאיר. "הנער הגיע אלינו במצב קריטי, בעקבות דקירה בעורק הראשי המוביל למוח", סיפרה ד"ר סימוני פייר, מנהלת יחידת כירורגית כלי דם במאיר, "הוא עבר ניתוח מורכב ומציל חיים ובו בוצע תיקון של העורק על ידי מעקף. הצוותים המעורבים ממיון ילדים, כירורגית א', כלי דם והרדמה, נלחמו על חייו בחדר הניתוח והיום הוא יצא מכלל סכנה".

אמו של הפצוע אמרה: "הבן שלי נפצע אנוש והיה במצב קריטי. עברנו טראומה מאד קשה בעקבות האירוע. הטיפול הרפואי היה מקצועי בצורה יוצאת דופן. ד"ר סימוני פייר הצילה את חיי הבן שלי. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לראש העירייה רפי סער על ההתעניינות הרבה לשלומו של בני".

נזכיר כי שלושה חשודים במעורבות בדקירת בן ה-15, שאירעה ביום שישי בשעה 4:30 לפנות בוקר, נעצרו במהלך יום שישי בתום סריקות וחיפושים. בית משפט השלום בפתח תקווה האריך מעצר אחד מהם בארבעה ימים ומעצרם של שני החשודים האחרים הוארך ביומיים. בתוך כך, במהלך החקירה אותרה חשודה נוספת, תושבת כפר סבא בת 24, שנעצרה בחשד לשיבוש הליכי חקירה. היא שוחררה למעצר בית של חמישה ימים בתנאים מגבילים.

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בכפר סבא:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר