המספריים שבאמצעותם, לפי החשד, התבצעה הדקירה
המספריים שבאמצעותם, לפי החשד, התבצעה הדקירה

"יש לי דם על הידיים, דקרתי אותו בגרון": כוונה להגיש כתב אישום נגד הנער החשוד בדקירה

מחקירת המשטרה עולה כי שלוש שעות לפני הקטטה בשישי שעבר שבה נדקר נער בן 15 בצווארו ונפצע קשה, הוא בעצמו חתך נער אחר. מעצר החשוד המרכזי הוארך עד מחר

פורסם בתאריך: 31.1.19 10:03

הצהרת תובע על הכוונה להגיש נגדו כתב אישום, הוגשה אתמול לבית משפט השלום בפתח תקווה נגד קטין בן 15 מכפר סבא החשוד שדקר שני קטינים אחרים בני גילו, בקטטה שפרצה ביום שישי בשבוע שעבר, לפנות בוקר, ברחוב יהודה המכבי בעיר.

אחד הפצועים, שנדקר בצוואר ובבטנו, נפצע באורח קשה. הוא פונה לבית החולים מאיר כשהוא מורדם ומונשם ועבר ניתוח מציל חיים. ביום ראשון הוא יצא מכלל סכנה. פצוע אחר נדקר בקטטה באורח קל.

הנער שנדקר

הנער שנדקר

מחקירת המשטרה עלה כי קודם לאירוע הדקירה היה אירוע נוסף, כשלוש שעות קודם לכן, במהלכו הנער שנדקר בצווארו, חתך את אחד החשודים בידו ופצע אותו באורח קל. "הרוחות נרגעו וכל אחד התפזר לדרכו. בהמשך הלילה, חבר של זה שנחתך בידו, התקשר לדוקר ולחבר שלו וביקש מהם להיפגש בגן ציבורי סמוך למקום בו הם גרים. כאשר נפגשו, החלה קטטה במהלכה נדקר אחד מהם בזרועו ואחר נדקר בצווארו. הדקירה נעשתה באמצעות מספריים בהם הצטייד החשוד שדקר".

מהמשטרה נמסר גם כי החשוד בדקירה הסליק במעילו את המספריים לפני שיצא לפגוש את הנערים האחרים בגינה הציבורית וכשהגיע לגינה, הבחין כי מי שהזמין אותו למקום מסתיר בעצמו ובכיס מעילו סכין מטבח גדולה, שנתפסה מאוחר יותר על ידי השוטרים.

סכין שנתפסה אצל החשודים

סכין שנתפסה אצל החשודים

בסיום האירוע השני, התקשר הדוקר לקרובת משפחתו וביקש ממנה להעלים את המספריים איתם דקר. קרובת המשפחה ניקתה את המספריים והעלימה אותם מהמקום ובהמשך אף סייעה בהסתרתו של החשוד בביתה. בעקבות כך, היא זומנה לחקירה בתחנת המשטרה בסיומה שוחררה בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית למשך חמישה ימים.

סכין שנתפסה אצל החשודים

סכין שנתפסה אצל החשודים

חקירה מאומצת ומורכבת של חוקרי התחנה העלתה כי במהלך התקשרויות של החשוד עם אחרים, הוא נשמע אומר: "יש לי דם על הידיים, יש לי דם על הידיים, מה אני אעשה?…דקרתי אותו בגרון…".

שלשום שוחרר הנער שנדקר בצווארו מבית החולים. עם שחרורו, ובשל מעורבותו בקטטה, הוא עוכב לחקירה בתחנת המשטרה בסיומה שוחרר למעון לנערים בסיכון.
שניים מהחשודים הנוספים, שנעצרו כבר ביום הקטטה, שוחררו בתנאים מגבילים. מעצרו של החשוד המרכזי הוארך עד יום שישי (מחר), אחרי ערעור שהגישה המשטרה למחוזי על החלטת בית משפט השלום לשחררו בתנאים מגבילים.

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בכפר סבא:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר