תאורת רחוב בכפר סבא דולקת ביום
פנסי רחוב בכפר סבא דולקים ביום

עיריית כפר סבא הכריזה על תחרות בין העובדים: מי ימצא את הפנס השרוף?

העובד הראשון שידווח על פנס מקולקל או שרוף יזכה ב"פרס מפנק". העירייה: "מדובר ברעיון חדשני וראשון מסוגו בארץ. הרעיון הוא שבאמצעות משחק ניתן לשפר את ההישגים העירוניים"

פורסם בתאריך: 5.2.19 11:34

עיריית כפר סבא מבטיחה לחלק פרסים לעובדי ועובדות עירייה שידווחו על פנסי רחוב שרופים או מקולקלים ברחבי העיר. "העירייה, בהובלת אגף שירות והסברה, פתחה במשחק אינטראקטיבי ראשון מסוגו בארץ שמיועד לעובדי העירייה על מנת לאתר את פנסי הרחוב המקולקלים במרחב העירוני ולתקנם", מסרה העירייה שהסבירה שמדובר ב"צעד נוסף לשיפור השירות הניתן לתושבי העיר, וכן לייעול השירות הפנים ארגוני באמצעות פרגון לעובדים בתחרות נושאת פרסים, זאת כחלק ממדיניות ראש העיר, רפי סער, לייעול השירות לתושבים".

בהמשך נכתב: "איך משחקים? עובדי ועובדות העירייה שמסיירים ברחובות העיר באופן יומיומי, אם במסגרת עבודתם ואם כתושבים, ונתקלים בפנס רחוב שרוף או פגום במרחב הציבורי נדרשים לפתוח קריאת מוקד לטיפול בו. העובד הראשון שימצא פנס מקולקל ויפתח קריאת מוקד יזכה בפרס מפנק. מדובר ברעיון חדשני וראשון מסוגו בארץ, כשהרעיון שעומד מאחוריו הוא שבאמצעות משחק ניתן לשפר את ההישגים העירוניים ובכך להביא לשירות מצוין לתושבים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר