מחלף סוקולוב בכביש 531. צילום עזרא לוי
מחלף סוקולוב בכביש 531. צילום עזרא לוי

נתיבי ישראל: העבודות להקמת רמפת סוקולוב אמורות להתחיל באפריל

החיבור אמור לאפשר גם מעבר ישיר מכביש 531 לתחנת הרכבת סוקלוב. בתוך כך החלו העבודות להקמת כביש הטבעת מצפון לרעננה, שאמור בעתיר להקל גם על תושבי מערב כפר סבא

פורסם בתאריך: 6.2.19 10:52

חברת נתיבי ישראל יצאה בהודעה באשר לסטטוסים הנוכחיים של חיבור כביש 531 לרמפות מגדיאל (תל חי) וסוקולוב. נציין כי העבודות על רמפת מגדיאל החלו לפני כחצי שנה. נכון להיום קיימת עליה דרך הרמפה אל העיר, והעבודות אמורות ליצור ירידה חדשה לכביש 531. העבודות, על פי נתיבי ישראל, נמצאות בעיצומן ואמורות להסתיים ברבעון הראשון של השנה הבאה, קרי סוף מרץ 2020.

רמפת סוקולוב, שאמורה ליצור עליה מ-531 אל הרחוב, נמצאת בשיא ההליך המכרזי. צפי פרסום קבלן זוכה הוא בסוף פברואר ותחילת הביצוע באפריל. "בסוף הפרויקט ייהנו משתמשי הדרך מחיבור ישיר מהרמפה אל מגרש החניה של הרכבת, לו בזכות הפרויקט יתווספו 30 מקומות חניה נוספים", מסרה נתיבי ישראל, "יצוין כי במהלך עבודות הביצוע יאלצו להוריד 30 מקומות חניה, אך כאמור בסיומן יוחזרו לציבור 60 מקומות חניה (30 המושאלים ו-30 מקומות נוספים)".

מנהלת הפרויקט בנתיבי ישראל, המהנדסת תהילה לוי טלפוס: "בזכות סובלנות הציבור במהלך העבודות ייהנו מאות אלפי תושבי האזור בשני החיבורים החיוניים להם כל כך. בראייתנו כחברת תשתיות התחבורה הלאומית זה חלק בלתי נפרד ממגה-פרויקט 531".

בתוך כך, בימים אלו החלו העבודות על כביש הטבעת הצפוני, שצפוי לעקוף את רעננה מצפון ולהתחבר בעתיד לכביש 20 (איילון). הכביש אמור להקל בתנועה מחוץ לעיר של תושבי השכונות הצפון מערביות של כפר סבא דרך אזור התעשייה ברעננה. בעתיד, הכביש יחובר אל כניסה חדשה לעיר שתיסלל בצפון מערב רעננה, על כביש 20. החיבור יאפשר נסיעה רציפה מהשכונות הצפוניות בעיר אל תל אביב דרך נתיבי איילון וצפוי להקל על עומס התנועה מרעננה לכיוון תל אביב.

הכביש יאפשר גישה לכל שכונות העיר ללא צורך במעבר ברחוב ויצמן. הוא יחל ברחוב דפנה באזור התעשייה ברעננה, ואז ימשיך מערבה עד לבית העלמין כפר נחמן, שם יתעקל דרומה אל שכונת לב הפארק ויתחבר לרחוב גולדה מאיר. לאורך כל הכביש העוקף צפויה להיסלל מערכת כבישים טבעתית שתחבר את כל השכונות הצפוניות אליו, ותאפשר תנועה רציפה מאזור התעשייה המזרחי לכל חלקה הצפוני של רעננה.

על פי עיריית רעננה, סלילת הכביש צפויה להסתיים בשנה וחצי הקרובות. מעיריית רעננה נמסר: "הכביש העוקף הצפוני הנסלל בימים אלו בעיר, הוא חלק מהמהפכה התחבורתית המתחוללת בשנים האחרונות במרחב העיר רעננה, במטרה להפוך את רעננה לעיר נגישה מאד לתחבורה, עם מערכת כבישים טבעתית, שתקל באופן משמעותי על העסקים בעיר ועל אלפי העובדים המועסקים בה, המגיעים מחוץ לעיר".

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בכפר סבא:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר