אורבך עם חניכי שבט שליט. צילום דוברות עיריית כפר סבא
אורבך עם חניכי שבט שליט. צילום דוברות עיריית כפר סבא

בגיל 98: תושבת כפר סבא קיבלה עניבת בוגרת תנועת הצופים

מיכל אורבך היתה בנעוריה חברה בתנועת הצופים היהודים בגרמניה. אחרי 88 שנה היא סוגרת מעגל בשבט הצופים הכפר סבאי שליט

פורסם בתאריך: 6.2.19 17:11

מיכל אורבך, דיירת הדיור המוגן מגדלי הים התיכון בכפר סבא, בת 98, קיבלה בטקס חגיגי את עניבת בוגרת תנועת הצופים העבריים מישראל מחניכי שבט הצופים שליט בעיר. אורבך, ילידת גרמניה, היתה בנעוריה חניכה פעילה בתנועת הצופים היהודיים. לאחרונה פנתה לתנועת הצופים בישראל והביעה את רצונה לפגוש בנות ובני נוער מכפר סבא, חניכי התנועה, כדי להעניק להם מחברת שכתבה וערכה מתקופת נעוריה, כחניכה פעילה בתנועת הצופים בגרמניה, שלפני מלחמת העולם השנייה. חניכי השבט הזמינו את אורבך למסדר חגיגי ומרגש שהכינו במיוחד עבורה, שאחריו שיתפה אותם אורבך בסיפור חייה ותרומתה לתקומת מדינת ישראל כקצינה בצה"ל.

"צופות וצופים יקרים, קהל נכבד, אני מתרגשת מהמעמד ומודה מכל הלב על הכבוד שאתם נותנים לי. לפני 88 שנים נכנסתי לתנועת הצופים היהודיים בגרמניה. בשום מקרה לא יכולתי לתאר לעצמי שאעמוד היום עם צופי כפר סבא. לקחנו ברצינות את דרכי הצופים ואת הדיברות. השתדלנו להיות צופים טובים. אני מאחלת לכולכם כל טוב. חזק ואמץ".

שי ארן, ראש השבט, אמר:  "אני נרגש לארח את מיכל, שכמעט חוגגת 100 כמו התנועה. לפני מלחמת העולם השנייה היא היתה בצופים בגרמניה, והיום היא כאן בשבט שליט בכפר סבא, סוגרת מעגל".

ראש העירייה רפי סער: אני שמח לעמוד בראש עיר שאלו הם תושביה. התרגשתי מהמחווה המרגשת של חניכי שבט הצופים לתושבת מיכל אורבך, שסגרה מעגל בטקס המרגש".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר