עליזה זיידלר גרנות. צילום באדיבות עיריית כפר סבא
עליזה זיידלר גרנות. צילום באדיבות עיריית כפר סבא

מהנדסת העיר הנכנסת: "רפי ואני מכירים היטב מהוד השרון. היחסים היו טובים ואין סיבה שלא ימשיכו להיות כאלה"

האדריכלית עליזה זיידלר גרנות, מהנדסת עיריית רמת גן, נבחרה לתפקיד מהנדסת עיריית כפר סבא, תפקיד שאוייש על ידי ממלא מקום מאז אפריל 2018

פורסם בתאריך: 13.2.19 16:41

האדריכלית עליזה זיידלר גרנות מונתה למהנדסת העיר כפר סבא, בתום הליך מכרז שהתקיים לאחרונה. כך מסרה העירייה. למכרז ניגשו לדברי העירייה 20 מתמודדים.

"כרגע אני בהתרגשות ובסערה ומצפה להתחיל בעבודה", אמרה זיידלר לצומת השרון.

את מכירה את רפי היטב עוד כשאת שימשת כמהנדסת עיריית הוד השרון והוא היה המנכ"ל.

"זה פרט ידוע. רפי ואני מכירים היטב מהוד השרון. היחסים בינינו היו מאוד טובים ואין סיבה שלא ימשיכו להיות כאלה".

זיידלר גרנות מחזיקה בהשכלה אקדמית באדריכלות, מוסמכת לארכיטקטורה מטעם הטכניון. היא ילידת כפר סבא ולמדה בתיכון כצנלסון, תושבת נס ציונה, נשואה ואמא לשניים. לצומת השרון נודע כי זיידלר גרנות, שימשה כמנהלת מחלקת הרישוי בעיריית רמת גן, לאחר מכן שימשה כמהנדסת עיריית הוד השרון, ואז חזרה לרמת גן בתפקיד מהנדסת העירייה.

עוד נודע כי במשך השנים הסתכסכה עם סגניתה במחלקת ההנדסה ברמת גן, סיגל חורש. בינואר 2017 פורסם בעיתון הארץ כי מבקר המדינה, יוסף שפירא, העניק לחוקש צו הגנה קבוע לחושפי שחיתויות. "זה שנתיים היה בידי חורש צו הגנה זמני של המבקר, שמנע מהעירייה לפטר אותה מתפקידה. ב-2014 מסרה חורש חומרים ומידע למשטרה, ששימשו אותה בחקירת חשדות נגד ראש העיר ישראל זינגר, נבחרי ציבור ועובדי עירייה. ב-15 בדצמבר 2014 הפכה החקירה גלויה, ויומיים אחר כך ביקשה מהנדסת העיר, עליזה זיידלר-גרנות, להדיח את חורש. המבקר קבע כי העירייה פעלה לפטר את חורש בשל היותה חושפת שחיתות והורה להותיר אותה בתפקידה חרף יחסי העבודה העכורים", נכתב בכתבה של אילן ליאור.

נזכיר שתפקיד מהנדס/ת עיריית כפר סבא לא אוייש מאז סיום תפקידה של מהנדסת העיר, ענת צ'רבינסקי, באפריל שנה שעברה, לאחר קדנציה של ארבע שנים בתפקיד. עם סיום תפקידה שימש המהנדס מיכאל זלדין, מנהל מחלקת בינוי ופיתוח מוסדות, כמהנדס העיר בפועל.

ראש העירייה רפי סער אמר: "תפקיד מהנדס העיר הוא אחד מהתפקידים החשובים ביותר לרשות, ולכן מיד עם כניסתי לתפקיד הוריתי על פרסום מכרז לתפקיד זה. מהנדס העיר יצטרך להתמודד עם אתגרים עירוניים רבים וביניהם מדיניות ההתחדשות העירונית, תכניות פינוי בינוי, תכנית המתאר, ותמ"לים, פיתוח אזורי תעסוקה, פרויקטים לזוגות צעירים, מחיר למשתכן ועוד. עליזה זיידלר גרנות היא אשת מקצוע מהשורה הראשונה, בעלת ניסיון מקצועי עשיר בתחום התכנון העירוני, ובטוחני כי תפעל למען תושבי העיר. אני מברך את עליזה ומאחל לה הצלחה רבה בתפקידה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. א

    עכשיו מחלקת ההנדסה תתחיל לתפקד, יש שם מעט אנשים טובים , השאר באים לעבודה לא לעבוד

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר