מפעל טבע בכפר סבא. צילום: עזרא לוי
מפעל טבע בכפר סבא. צילום: עזרא לוי

תוספת בשכר, בונוס ונשף פורים: הסתיים סכסוך העבודה בטבע כפר סבא

בין ההנהלה והעובדים סוכם גם כי שי פורים יחולק גם לעובדי הקבלן ושיתקיימו מספר אירועי כיף ונופשים למשפחות העובדים. יו"ר ועד העובדים אלירן קוזליק: "שמח שהגענו להבנות ללא צורך בצעדים שהיו פוגעים בשני הצדדים". ההנהלה: "הזכאות לבונוס תלויה בביצועי החברה ובביצועים האישיים"

פורסם בתאריך: 17.2.19 17:16

ועד העובדים של מפעל טבע בכפר סבא, והנהלת המפעל, הגיעו בשבוע שעבר להבנות שסיימו את סכסוך העבודה עליו הכריזו העובדים ב-6 בינואר השנה.

על פי ההבנות, העובדים יקבלו תוספת שכר 2.2 אחוזים, פרט לכל העובדים הזכאים (מי שמקבלים קידום באחוז זהה ללא מעורבות מנהל). בוועד אומרים שמדובר בתקדים שלא היה כמותו. עוד סוכם כי השנה ישולם בונוס לשנת 2018 שיגולם בתלוש השכר שיוצא בתחילת חודש אפריל. בנוסף, הוסדרו תשלומי שעות הכוננות, תשלומים לקריאה מיוחדת ותשלומים לעובדי הנדסה שבעבר לא קיבלו שכר על כוננויות.

בוועד ובהנהלה הסכימו גם לערוך נשף פורים לעובדי התפעול, והשנה יחולק שי פורים גם לעובדי הקבלן. עוד יקוימו מספר אירועי כיף למשפחות ואירועי זוגות תרבותיים ונופשים בבתי מלון. לסיכום הוחלט גם כי עובדים שמשרתים במילואים יקבלו גמול כספי כהוקרה על שירותם.

יו"ר הועד, אלירן קוזליק: "אני שמח על שהגענו להבנות ולסיום הסכסוך ללא צורך בצעדים ארגוניים שהיו פוגעים בשני הצדדים. שוב הוכחנו שתוך כדי הידברות הצלחנו להתגבר על הפערים, לסיים את הסכסוך ולהגיע להבנות בכל חילוקי הדעות שהיו בינינו. אני קורא כעת לכולם, מנהלים ועובדים, לאחד כוחות ולפעול ביחד על מנת לעמוד ביעדים שמוצבים בפנינו על מנת שביחד נצעיד את אתר כפר סבא לעתיד טוב יותר".

עו"ד שחר יחזקאל (מימין) ואלירן קוזליק

עו"ד שחר יחזקאל (מימין) ואלירן קוזליק

מהנהלת טבע נמסר: "אנו מברכים על ההסכמות שהושגו – בתום משא ומתן מתמשך ואינטנסיבי – עם ההסתדרות ונציגות העובדים בכפר סבא. הצדדים פעלו במשותף לגישור על הפערים ולגיבוש הסכם הוגן ומכבד לטובת העובדים והמפעל כאחד. יחד עם זאת, ההסכם אינו מתעלם גם מהנסיבות העסקיות המורכבות עמן טבע עודנה מתמודדת. ויודגש, ההסכם הקיבוצי אינו אלא אמצעי להשגת המטרה המשותפת למנהלי ועובדי האתר שהיא, כידוע, להבטיח שאתר כפר סבא יהיה יעיל, תחרותי ובעל אופק ועתיד ברי-קיימא בסביבה המאתגרת והמשתנה תדיר. עוד ראוי להיאמר, כי הזכאות לבונוס תלויה בביצועי החברה ובביצועים האישיים ואין היא חלק מההסכם הקיבוצי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר