ד"ר ירון מושקט. צילום פאביאן קולדורף
ד"ר ירון מושקט. צילום פאביאן קולדורף

ד"ר ירון מושקט הוא המנהל החדש של המרכז הרפואי מאיר

מושקט שימש כסגן מנהל בית החולים בשנים 2006-2001, ומאז ועד המינוי החדש היה מנהל בית החולים השרון. "אני גאה לקבל לידי מרכז רפואי מצטיין", כתב לעובדים

פורסם בתאריך: 19.2.19 12:44

ד"ר ירון מושקט מונה לתפקיד מנהל המרכז הרפואי מאיר. הוא החליף בתפקיד את ד"ר איתן וירטהיים, שהיה מנהל בית החולים יותר משבע שנים.

ד"ר מושקט הוא בוגר הפקולטה לרפואה בטכניון, מומחה במיילדות וגינקולוגיה ומומחה במנהל רפואי. בעל תואר שני במנהל מערכות בריאות בהצטיינות מאוניברסיטת תל אביב. בשנים 2006-2001 היה סגן מנהל בית החולים מאיר, ומאז ועד למינוי החדש היה מנהל בית החולים השרון במרכז הרפואי רבין בפתח תקוה וראש אגף רפואה בחטיבת בתי החולים בהנהלת הכללית.

"אני גאה לקבל לידי מרכז רפואי מצטיין, שהגיע להישגים יוצאי דופן בכל תחום עיסוק, שנמצא בתנופת עשייה והתפתחות, ואשר זוכה להוקרה והכרה הן מצד המטופלים והן מצד עמיתים למקצוע", אמר בפנייתו הראשונה לסגל בית החולים, "בליבת העשייה של המרכז הרפואי עומדים אתם, העובדים. אתם אלו שבמסירות, מקצוענות וחתירה למצוינות מציבים את המרכז הרפואי בפסגת הרפואה בארץ, ומעניקים למטופלים שבאחריותנו את הטיפול המיטבי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לילך

    בהצלחה. יש הרבה עבודה לעשות. לפני שבועיים ילדתי והצפיפות והלחץ היו נוראים – לא היה חדר לידה, לא היה מרדים, גם לא סניטר.. לכל דבר בסיסי שכזה חיכיתי שעתיים ובתינוקיה מטפלת אחת ל54 תינוקות !! עובדת משתעלת עם חום מדדה לי לחץ דם, כי היתה חייבת לבוא לעבודה. שירותי בריאות כללית?? משרד הבריאות?? תתעוררו על עצמכם. אם ככה זה במחלקת הקרם ד-לה קרם מה יאמרו בפנימיות?

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר