אורלי פרומן. צילום רמי זרנגר
אורלי פרומן. צילום רמי זרנגר

בקרוב בכנסת? אורלי פרומן במקום ה-13 ברשימה של בני גנץ

מנהלת אגף החינוך לשעבר הוצבה במקום ריאלי, אך אם יתבצעו איחודים עד יום חמישי, מועד סגירת הרשימות, היא יכולה להדחק אחורה ברשימה

פורסם בתאריך: 19.2.19 18:07

מנהלת אגף החינוך בעיריית כפר סבא, ומנכ"לית משרד התרבות לשעבר, אורלי פרומן, הוצבה במקום ה-13 ברשימת "חוסן לישראל" בראשות בני גנץ לכנסת, מקום ריאלי על פי הסקרים האחרונים, שמעניקים למפלגתו של הרמטכ"ל לשעבר בין שמונה עשרה לעשרים מנדטים. עם זאת, יש לציין כי הגשת הרשימות מתבצעת רק ביום חמישי הקרוב, וכי במקרה של איחוד עם מפלגה אחרת דוגמת גשר או יש עתיד, חברים רבים ברשימת חוסן לישראל, בהם פרומן, עלולים למצוא עצמם נדחקים למקום נמוך יותר ברשימה.

"בבוא היום, והיה ויוצא לי, אשקול ואשמח להביא את כל הניסיון העשיר שלי גם למשרד החינוך. אבל לא רותמים את העגלה לפני הסוסים", אמרה כשנשאלה בראיון נרחב בחודש שעבר, לאחר החלטתה להתפטר מעיריית כפר סבא ולהצטרף לרשימתו של בוגי יעלון, אם תרצה להיות שרת החינוך.

פרומן החלה את עבודתה בעיריית כפר סבא באוקטובר 2016, בתום שנת צינון אחרי תפקידה הקודם כמנכ"לית משרד התרבות והספורט. בין השאר פתחה מחלקה לתכנון ולפיתוח של מערכת החינוך בעיר, והובילה בקדנציה הקודמת הכנת תוכנית אסטרטגית לחינוך בכפר סבא, שבסופו של דבר לא אושרה.

סגן עיריית רעננה, איתן גינזבורג, שובץ במקום ה-19 ברשימה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר