ממה שיינפיין
ממה שיינפיין

ממה שיינפיין ירוץ לכנסת ברשימת מפלגת הגמלאים והאזרחים הוותיקים

שיינפיין נמצא במקום החמישי ברשימה ונכון לעכשיו לא ברור אם המפלגה תצליח להכנס לכנסת. "אני מאמין שאבחר ויש לי את הניסיון לעשות את זה", הוא אומר

פורסם בתאריך: 24.2.19 11:28

חבר מועצת העיר מהקואליציה מרשימת תפו"ח, אברהם ממה שיינפיין, ירוץ לכנסת ברשימת מפלגת הגמלאים והאזרחים הוותיקים. רשימות המועמדים בבחירות לכנסת ה-21 נסגרו ביום חמישי האחרון והוגשו לוועדת הבחירות המרכזית. שיינפיין נמצא במקום החמישי ברשימה. נכון לעכשיו לא ברור אם המפלגה תצליח להכנס לכנסת.

שיינפיין, בן 69, נצר למייסדי כפר סבא, לשעבר יו"ר החברה כלכלית נמצא במועצת העיר משנת 2010, הוא היום יו"ר מינהלת גמלאים, אזרחים ותיקים ושורדי שואה. הוא היה מועמד לראשות העיר בבחירות המוניציפליות האחרונות (גם בשנת 2013 היה מועמד לראשות העיר) ולבסוף הסיר את מועמדותו והצטרף במהלך די דרמטי כמספר שתיים בסיעתו של יובל לוי תפו"ח. לאחר שהסיעה לא הצליחה לכבוש את ראשות העיר ואף ירדה במנדט אחד, שיינפיין היה זה שדחף להצטרף לקואליציה של רפי סער.

שיינפיין אמר הבוקר לצומת השרון: "בישראל יש 1.05 מיליון גמלאים, מתוכם 300 אלף מתחת לקו העוני. היחידים שיכולים לעזור להם זה אנשים שמבינים אותם בגיל שלהם. אני מאמין שאבחר ויש לי את הניסיון לעשות את זה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר