צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

פשרה: החליקה בבאולינג בקניון G ותפוצה ב-200 אלף שקלים

האישה החליקה ביולי 2016 באולם של חברת פלנט באולינג בקניון ושברה את ידה. היא תבעה לאחר שנקבעו לה אחוזי נכות והיא התקשתה להמשיך בעבודתה. הבעלים הכחישו בכתב ההגנה את הטענות

פורסם בתאריך: 24.2.19 18:25

חברת פלנט באולינג תשלם 200 אלף שקלים, במסגרת הסכם פשרה, לאישה כבת 60 שהחליקה ב-15 ביולי 2016 במתחם הבאולינג בקניון G ושברה את ידה. כך החליט בית משפט השלום בכפר סבא. האישה תבעה עד 2.5 מיליון שקלים.

על פי התביעה, שהוגשה באמצעות עו"ד דן אשכנזי, באותו היום, בשעה 22:00, הגיעה התובעת עם בעלה וארבעה חברים. השחקן הראשון החליק על המסלול ועובד החברה ניגב את המסלול עם מגב והסביר שההחלקה נגרמה כתוצאה מכך ששימנו את המסלול כדי שהכדורים יחליקו טוב יותר. העובד התיר את השימוש במסלול וכאשר הגיעה תורה של האישה שהייתה שלישית בתור, היא השליכה את הכדור והחליקה בבת אחת. כתוצאה מכך שברה את ידה השמאלית. האישה עברה סדרה של צילומים, גובסה במספר בתי חולים וסבלה כל אותה תקופה מכאבים חזקים. היא נאלצה לעבור טיפולים פיזיותרפים תכופים שהפריעו לה לעבוד, והיא ניצלה את ימי המחלה שלה עד תום. מומחה קבע לה 19 אחוזי נכות והיא עד היום מתקשה בפעולות פשוטות כגון רחצה, סחיטת סמרטוט החזקת דברים ביד שמאל, כאבים עם התקררות מזג האוויר ועוד.

"הנתבעים לא דאגו שמסלול הזריקה של הבאולינג יהיה נקי משמן, אחרי שאדם אחר החליק ונפל לא ניקו את המסלול בצורה סבירה, בעקבות נפילת שחקן במסלול שבו שיחקה התובעת לא השביתו אותו משימוש, ובנוסף לכל הוסיפו שימון למסלול בזמן שהיה פעיל", נטען בתביעה.

לטענת התובעת המקום היה צריך להנפיק פוליסת ביטוח תאונות אישיות למוזמני המתחם, ואם היה לה כזה הסכום שהיא הייתה אמורה לקבל בגין הפגיעה היה עומד על 300 אלף שקלים, אותו היא תובעת גם מהנתבעים. עוד טענה כי הפסידה אלפי שקלים בגין 71 ימי מחלה שנקבעו לה.

הנתבעים, אריה ואורנה כהן, הכחישו בכתב ההגנה את כל הטענות וביקשו למחוק את התביעה על הסף. לטענתם "המסלול כלל לא שומן ביום התאונה, וממילא שימון המסלולים נעשה בעומק המסלולים בלבד ובשום אופן לא במשטחי ההרצה עליהם עומדים השחקנים. יתרה מזו, במקום שילוט רב המזהיר מפני עליה על המסלול ולכן, אם נפלה התובעת, הרי שהדבר נוסע מאי ציות להוראות במקום ו/או התנהלות חסרת אחריות מצדה". עוד נטען כי במשחק באולינג חברתי וולונטרי המשתתפים נוטלים על עצמם את הסיכונים הטבעיים הכרוכים בהם, בין השאר גם נפילה. עוד טענו כי אין כל חובה לרכוש ביטוח תאונות אישות כנטען.

כאמור, בית המשפט קיבל ביום חמישי האחרון את הסכם הפשרה שנערך בין הצדדים ונתן לו תוקף של פסק דין.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יוסי

    עוד מאט יתבעו בריכה שאתה בולע מים.
    אם לא היתה רשלנות אמיתית של בעל העסק, חבל להכנס בבעלי עסקים על טעויות וחוסר קורדינציה של אנשים.
    המצב הזה גורם לך שכולם סוגרים

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לצערי היום כול מקרה עובר לבית משפט ! שיטת מצליח ….

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר