עיריית כפר סבא. צילום ניר קידר
עיריית כפר סבא. צילום ניר קידר

רואים שקוף: פרוטוקולים, מסמכים, דוחות ותוכניות עבודה מחכים לכם באתר ייעודי שהשיקה העירייה

הפלטפורמה החדשה, שנקראת "365 מעלות של שקיפות", מאפשרת לתושבים להגיע בהקלקת עכבר לעשרות מסמכים ונתונים עירוניים

פורסם בתאריך: 25.2.19 08:50

עיריית כפר סבא השיקה פלטפורמה אינטרנטית, שנקראת "365 מעלות של שקיפות" ומוטמעת באתר האינטרנט של העירייה, בו מרוכז עבור התושבים מידע בנושאים שונים, בין השאר פרוטוקולים וצילומי וידאו של ישיבות המועצה, דוחות בטיחות של בתי הספר והגנים, קריטריונים לתמיכות עירוניות ופרוטוקולים של ועדת התמיכות, מכרזי עירייה, דוחות קרינה וזיהום אוויר שבוצעו בעיר, התקציב העירוני, תוכניות עבודה עירוניות ועוד. כמו כן יש בפלטפורמה אפשרות למעקב אחר טיפול בפנייה לעירייה, בדיקת סטטוס רישוי עסקים או פרטים על הגשת בקשות להיתרי בנייה.

"מדובר במיני סייט ייעודי, שהינו חלק מהאתר העירוני, והוא כולל את כל המידע והמסמכים העירוניים במגוון רחב של תחומים", מסרה העירייה, "באמצעות המיזם החדש ניתן יהיה להיחשף למגוון רחב של נתונים על העיר והעירייה, ולעקוב מקרוב אחר כלל תחומי העשייה העירונית בשקיפות, נוחות ונגישות. יש לציין כי כפר סבא הינה העיר הראשונה שמשיקה תכנית שקיפות עירונית מקיפה, שמטרתה הנגשת המידע הציבורי והעירוני למען התושבים".

רפי סער. צילום אריה אברמזון

רפי סער. צילום אריה אברמזון

ראש העירייה רפי סער אמר: "המדיניות החדשה אותה אני מנהיג בעירנו שמה אתכם התושבים במרכז העשייה והכל בשקיפות מלאה. מטרתנו היא לייעל את הדיאלוג עם התושבים ולהנגיש את כלל השירותים העירוניים באתר האינטרנט. המלאכה שלנו עוד מרובה, לפנינו עומדים אתגרים ומשימות רבות וכולם ינוהלו בשקיפות מלאה ובשיתוף הציבור.  אני מזמין את כל תושבי העיר להיות מעודכנים בכל עת באתר העירייה ובזירה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר