אמבולנס. צילום ניר קידר
צילום ניר קידר

תושב כפר סבא, שמעיה בטש, נדרס בהרצליה לעיני חבריו לקבוצת הריצה

בטש נדרס כשחצה מעבר חצייה בצומת הרחובות ז'בוטינסקי ושבעת הכוכבים. הוא פונה לבית החולים מאיר כשהוא במצב אנוש, ושם נקבע מותו. נסיבות התאונה נחקרות

פורסם בתאריך: 25.2.19 09:08

תושב כפר סבא, שמעיה בטש, בן 62, חבר בקבוצת ריצה, נהרג הבוקר מפגיעת רכב כשחצה מעבר חצייה את צומת הרחובות שבעת הכוכבים וז'בוטינסקי בהרצליה. מהמשטרה נמסר כי בטש נפצע מהפגיעה באורח קשה. צוותי מד"א פינו אותו לבית החולים ושם נקבע מותו. בוחני תנועה נמצאים במקום ונסיבות התאונה נחקרות.

ממד"א נמסר כי התאונה אירעה סמוך לשעה 5:40, אז התקבל דיווח במוקד מד"א ירקון על התאונה. "חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לפצוע טיפול רפואי ופינו לבית החולים גבר כבן 60 במצב אנוש, תוך כדי פעולות החייאה", נמסר. פראמדיק מד"א אבינועם ליכטר סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 60 שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

חברים בקבוצת הריצה שליוו את בטש לבית החולים התקשו לעכל את האסון, וסיפרו שנהרג ממש אל מול עיניהם. מדובר בקבוצת ריצה הכי גדולה באזור, עם רצים מכל האזור, ובטש היה לדבריהם הרוח החיה בקבוצה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר