התעלות החפורות ברחוב ויצמן
התעלות החפורות ברחוב ויצמן

"האבק הזה הורג אותנו": תושבי רחוב ויצמן יצטרכו לסבול את זיהום האוויר עוד שלושה שבועות

תושבים ובעלי עסקים מתלוננים על אבק שעולה מתעלות התקשורת שנחפרות בחלק המזרחי של הרחוב. העירייה: "העבודות עתידות להסתיים בעוד כשלושה שבועות. אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית"

פורסם בתאריך: 27.2.19 18:08

תושבים ובעלי עסקים ברחוב ויצמן בכפר סבא בחלק הרחוב שבין הרחובות הראשונים ותל חי ובסמוך לו, שם מתבצעות עבודות תשתית, מתלוננים על פקקי תנועה קשים וכן על זיהום אוויר כתוצאה מאבק שעולה מהתעלות שנחפרות ברחוב. התושבים מתלוננים כי החול שמעל התעלות לא מכוסה, והאבק עולה גם בשעות היום וגם בערב.

תושב העיר שהגיע לתחנה המרכזית מספר: "כשהגעתי לתחנה המרכזית ועמדתי בתחנת האוטובוס זה היה בלתי נסבל. יש שם אבק מטורף והבנתי שזה כך כבר ימים ארוכים. מדוע חופרים תעלות ובגמר יום העבודה לא מכסים אותן כדי למנוע את האבק? אין פיקוח כנראה, ונראה שלאף אחד לא אכפת. אני תוהה אם העירייה נותנת רוח גבית לכל הדבר הזה ואף אחד לא מבקר אותם. גם בעלי החנויות באזור איתם דיברתי אומרים שהם פשוט סובלים מהאבק. זה לא נורמלי".

התעלות החפורות בויצמן

התעלות החפורות בויצמן

אחד מבעלי העסקים בתחנה המרכזית טוען כי האבק מבריח את הלקוחות. "כל החנות שלנו אבק", הוא אומר, "הלקוחות מתלוננים והפסיקו להגיע. הם לא עוצרים פה אפילו. התקשרתי ל-106 ולא עושים כלום למרות שהבטיחו. יש גם לכלוך ורעש, וזה לא רק אני, בכל החנויות פה לידי סובלים. זה כבר נמשך כשבועיים-שלושה. בהתחלה זה היה מולנו, עכשיו הם עברו לצד שלנו והם עדיין לא סיימו. יש היום גשם והאבק קצת יורד, אבל בדרך כלל אנחנו מנקים את החנות כמה פעמים ביום. האבק הזה הורג אותנו".

למה אתה לא מוכן להיחשף בשמך?

"אני חושש שיתנכלו לי".

תגובת עיריית כפר סבא: "מדובר בעבודות של חברות התקשורת לחידוש ולשדרוג קווי התקשורת והטלפוניה שעתידות להסתיים בעוד כשלושה שבועות. אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר