השכונה הירוקה הצפונית. צילום איתמר סיידא
השכונה הירוקה הצפונית. צילום איתמר סיידא

דיווחים על פדופיל בשכונה הירוקה. במשטרה קוראים להורים להתלונן

השיטור העירוני הוזעק היום לשכונה הירוקה בעקבות דיווחים על אדם המתאים לתיאור של עבריין מין שהופיע בתקשורת, כשהוא צופה לעבר אזור בית הספר מכיוון ה-D סנטר

פורסם בתאריך: 28.2.19 15:41

הודעות שהופצו בשעות האחרונה בקבוצות ווטסאפ של תושבים בשכונה הירוקה בכפר סבא מזהירות מפני פדופיל לכאורה שמסתובב בשכונה ומשוחח עם ילדים. באחת ההודעות נכתב: "הורים יקרים, יש סיכוי שנצפה שוב פדופיל באזור ה-D סנטר. אנא, תדרכו את הילדים שחוזרים הביתה עכשיו, ללכת בזוגות או בקבוצות. שוטרים וסיירים יתגברו את השטח בשעה הקרובה".

בהודעה שהפיץ מנהל אגף בטחון בעירייה שי זייד להורים נמסר: "היום, בשעה 13:00 לערך, התקבל דיווח במוקד העירוני על כך שאדם הדומה לתיאור שהופיע בתקשורת כעבריין מין צופה לעבר אזור בית הספר מכיוון ה-D סנטר. עוד דווח כי אותו אדם עזב את המקום. ניידת שיטור עירוני הוזנקה למקום ומתבצעות פעולות לבדיקת הדיווח. במקביל, ממשיכה פעילות של הסיור העירוני בשטח השכונה".

לפני שלושה ימים כתבה תושבת השכונה נופר חן, בעמוד הפייסבוק של השכונות הירוקות: "היום בסביבות השעה 13:30 הבת שלי וחברות שלה יצאו מבית הספר לכיוון ה-D סנטר. שם, אדם מבוגר, פנה אליהן, שאל אחת מהן איפה היא גרה ומה הכתובת שלה. השיא כשהוא שאל אותן אם הן רוצות שהם ילכו למקום שאף אחד לא יראה אותן. הבנות נבהלו וברחו מהמקום. אישה שראתה שנבהלו, סיפרה להן שהוא פדופיל שעשו עליו כתבה בטלוויזיה. הן נכנסו לבהלה. ניידת משטרה שהגיעה עיכבה את האדם הלא נכון (התיאור שהבת שלי מסרה התאים לאותו אדם… ואני, שגם נכנסתי להיסטריה מהסיטואציה, כעסתי עליו מאוד). בכל מקרה, אחרי בדיקה במצלמות האבטחה של הקניון, ראינו שזה לא הוא, התנצלתי בפניו והוא הלך כועס ופגוע לדרכו בצדק. מה שמאוד מלחיץ אותי הוא שהאדם ששוחח איתן עדיין מסתובב לו בניחותא ברחובות העיר. לתשומת לבכם! הזהירו את הילדים!".

חברת מועצת העיר, עדי לוי סקופ, כתבה בתגובה לפוסט בשם דוברות העירייה: "מיד עם קבלת הקריאה במוקד העירוני הגיעו למקום צוותי סיור ויחידת השיטור העירוני ששוחחו עם התושבת וביצעו במקום סריקות ופעולות נוספות. המשך הטיפול הועבר למשטרת ישראל. אגף הביטחון בעיריית כפר סבא מגביר בשעות אלה וכן בשעות הערב את פעילות סיירי הביטחון בשטח השכונה".לדבריה, היא שוחחה עם מנהל אגף הביטחון בעירייה שי זייד והובטח לה שיהיה תגבור ניידת בשעות הבוקר וביום הלימודים למחרת. "המשטרה מבצעת פעולות מטעמה ונקווה שיהיה עדכון בהקדם בנושא", סיכמה.

ואולם אמא בשכונה הירוקה ששוחחה עם כוחות הביטחון אומרת: "אמרו לי שמדובר באדם לא מוכר בשכונה שדיבר עם בעלי עסקים והוא מגיע מדי פעם, משוטט באזור ולא מפריע. כשהשוטרים יראו אותו שוב הם יתחקרו אותו אבל לטענתם, נכון לעכשיו, אין שום חשד שעשה משהו לא בסדר, סתם איזה מישהו קצת מוזר שמסתובב שם מדי פעם. כנראה שכמה אימהות היסטריות כבר עשו ממנו פדופיל".

יו"ר שכונה 80, לאה מנסור, אומרת בתגובה: "אני מוטרדת מזה כמו כל ההורים ומקווה שהדיווחים מגיעים למשטרה, ומייחלת לרגע שמשמר השכונות המערביות יסייע בתגבור השכונה, זה אמור לקרות ממש בקרוב".

תגובת המשטרה: "אם מישהו סבור שראה או שבוצעה עבירה פלילית, שיגיע לתחנה להתלונן ונטפל בהתאם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שקד

    טוב מאוד תפסו את הפדופיל הזה אסור להם להסתובב ברחובות הם צריכים להיות בכלא

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר