זירת התאונה. צילום מד"א
זירת התאונה. צילום מד"א

רוכב אופנוע נהרג מפגיעת משאית ברחוב עתיר ידע

חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום מצאו את הרוכב עם פגיעה רב מערכתית וקבעו את מותו

פורסם בתאריך: 6.3.19 14:54

רוכב אופנוע כבן 30 נהרג מפגיעת משאית ברחוב עתיר ידע בכפר סבא. ממד"א נמסר כי בשעה 14:33 התקבל דיווח במוקד על רוכב אופנוע שנפגע ממשאית ברחוב, חובשים ופראמדיקים של מד"א מצאו את הרוכב עם פגיעה רב מערכתית וקבעו את מותו.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א אייל דוידזון סיפר: "על הכביש, במרחק של כעשרה מטרים מהאופנוע המפורק, שכב הרוכב כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו מספר בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

מהמשטרה נמסר: "לפני זמן קצר התקבל במשטרת ישראל דיווח על תאונת דרכים בכביש 55, מצומת אושילנד לכיוון קניון G, בין נהג משאית לרוכב אופנוע. גורמי רפואה קבעו את מותו של רוכב האופנוע. נהג המשאית במקום. שוטרים ובוחני תנועה נמצאים בזירה ונסיבות התאונה ייבדקו".

זירת התאונה. צילום זק"א

ישראל גודלבסקי מפקד זק"א שרון, אמר: "מדובר בזירה קשה ומזעזעת, רוכב אופנוע כבן 30 שנפגע בעוצמה ממשאית, כתוצאה מההתנגשות האופנוע התפרק לגמרי במקום, כשהגעתי לזירה ראיתי הרוכב שרוע במרכז הכביש עם פגיעה קשה וללא הכרה, לצערי צוותי מד"א נאלצו לאשר את מותו במקום, צוות זק״א מרחב שרון מטפלים בגופת ההרוג ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה. נסיבות התאונה נחקרת ע״י המשטרה במקום".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר