בני קליגר
בני קליגר. בירה ב-20 שקלים

איפה אתם בשישי? בעלי עסקים יציעו הנחות בהפנינג "שישירושלים"

הפנינג הלגו שנדחה מהשבוע שעבר יתקיים בשישי במדרחוב ירושלים, והפעם גם בעלי העסקים במקום לוקחים חלק

פורסם בתאריך: 6.3.19 18:16

עיריית כפר סבא מקדמת במרץ את אירועי "שישירושלים", במסגרתם היא מקיימת בימי שישי בצהריים הפנינג במדרחוב ירושלים במרכז העיר. בחודש שעבר התקיים אירוע שלג המוני עם שלג שהובא מהחרמון, וביום שישי הקרוב (8.3) יתקיים הפנינג בנושא לגו ומיחזור, שנדחה מהשבוע שעבר בגלל הגשם. הפעם לוקחים חלק בהפנינג גם בעלי עסקים במקום, שיציעו הנחות לבאים.

האירוע יחל בשעה 12:00 ובין השאר יפעלו פינת יצירה מחומרים ממוחזרים, מופע ילדים, קיר גרפיטי ותחרות בניית לגו נושאת פרסים. בין השאר, תינתן בשעות ההפנינג 15 אחוזי הנחה על רכישת לגו בחנות להיט בראש; 15-10 אחוזי הנחה למוצרים נבחרים במספרת Swissers; משולש פיצה וטרופית בפיצה זיגי ימכרו בעשרה שקלים, בירה או סיידר לקחת אצל בני'ס יעלו לכם 20 שקלים; תינתן הנחה על כל מה שנקלה במקום בחנות דרך השמש וכן 15 אחוז הנחה אצל עיצוב שיער דורון שדה – ללא פן.

במקביל, פתחה העירייה בתחרות בפייסבוק העירוני במסגרתה התושבים מוזמנים להיכנס לעמוד ולשתף את הפרסום על אירוע "שישירושלים". מי שיצבור את מספר השיתופים הגבוה ביותר יזכה בשובר לארוחת בוקר בבליקר בייקרי, הבטיחה העירייה.

מהעירייה נמסר כי האירועים המתקיימים במרכז העיר "נועדו לחזק את בעלי העסקים במקום כחלק מהמדיניות החדשה שמוביל ראש העירייה רפי סער. מטרתם לייצר תנועה של עוברים ושבים במרכז העיר ובכך לסייע לבעלי העסקים. מדובר בסנונית ראשונה מתכנית רחבת היקף וחוצת ארגון שתטיב עם הסוחרים".

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בכפר סבא:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר