צילום אילוסטרציה: מישל גבינט
צילום אילוסטרציה: מישל גבינט

הסוף למפגע התברואתי? סער הצהיר שהחול בגני הילדים יוחלף במשטחי גומי

בתשובה לשאילתה שהגישה חברת האופוזיציה הדר לביא, ענו בעירייה כי הכוונה להתקין משטחי בטיחות מגומי בכל גינות המשחקים בעיר. כשלביא שאלה אם הכוונה גם לגני הילדים היתה התשובה חיובית

פורסם בתאריך: 10.3.19 15:27

ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, הצהיר בישיבת המועצה האחרונה כי יוחלפו משטחי החול בגני הילדים במשטחי גומי. זאת במענה לשאילתה של יו"ר סיעת "כפר סבא מתקדמת" מהאופוזיציה, הדר לביא, באשר החלפת החול במשטחי גומי בגינות הציבוריות.

בשאילתה, תחת הכותרת "סקר גינות ציבוריות ותכנית עבודה", טענה לביא כי "אחד השירותים החשובים ביותר אשר בחזקת העירייה לתת לתושביה הוא מגוון גינות ציבוריות לרווחת התושבים".

לביא ביקשה לדעת מתי נערך סקר גינות אחרון, מהם הפרמטרים אשר הובאו בחשבון בסקר הגינות, כמה גינות ציבוריות יש בעיר וכמה מתוכן שופצו בחמש השנים האחרונות. עוד ביקשה לדעת האם יש תכנית לשיפוץ גינות נוספות ולפי איזה תעדוף, ואם צפוי להסתיים שיפוץ כלל הגינות העירוניות במסגרת הקדנציה הנוכחית. היא שאלה גם מהם הקריטריונים להצבת מתקני שעשועים ומתקני כושר לבוגרים בגינות והאם יש כוונה להרחיב פרישת מתקני הכושר בגינות העירוניות.

"קיימת תכנית עבודה רב שנתית סדורה שמתוקפת ומתועדפת מדי שנה על פי צרכים ובהתאם לתקציב השנתי", השיב מנכ"ל העירייה איתי צחר. "סקרי גינות מתבצעים באופן שוטף על ידי צוות המחלקה לגנים ונוף באגף לאיכות הסביבה תוך שנלקחים בחשבון מספר פרמטרים כגון גיל המתקן, אטרקטיביות המתקנים, פניות מרובות מתושבים, בטיחותו, חדשנות, הצללות, עד כמה זה מאפשר שימוש בימי הקיץ החמים ונושא משטחי הבטיחות שאנחנו מציינים שאף שחול הוא משטח לגיטימי –אנחנו סבורים כיום שזה לא דבר לגיטימי שיהיה במתקני משחקים. בעיר ישנם 109 גינות מהם שופצו בחמש השנים האחרונות 15 באופן מלא. בחמישה מתקנים הותקנו משטחי בטיחות ובארבעה הצללה. על פי החלטת ראש העיר התקציב יגדל באופן משמעותי בקדנציה הנוכחית ואתם תראו את זה בתקציב. בעיר יש 14 מתקני כושר בעיר בפריסה אזורית. בטיוטת התקציב לשנת 2019 יש בקשה לתוספת מתחם נוסף, מתקני TRX, כושר קרבי ועוד".

לביא: "אני רואה בזה בשורה אמתית ושינוי מדיניות. האם זה רלוונטי גם למשטחי חול בגני הילדים?".

סער: "כן".

צחר: "גומי היה לפי תוכנית עבודה סדורה בהתאם לתקציב, אין שינוי מדיניות".

סער: "יש עידוד המדיניות".

לביא: "אנחנו רוצים שזה יחול גם על גני הילדים?".

סער:" כן".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר