השכונה הירוקה הצפונית. צילום איתמר סיידא
השכונה הירוקה הצפונית. צילום איתמר סיידא

בירוקה הצפונית יקיימו בחירות לוועד בתוך חודשיים

ההחלטה התקבלה בעקבות ביקורת של תושבים ושל חברי "ועד הפעולה להצלת השכונה הירוקה", על כך שהוועד המכהן לא נבחר בבחירות ולכן אינו יכול לייצג את התושבים מול העירייה בנושא תוכנית הבנייה בקניאל

פורסם בתאריך: 17.7.17 08:57

ועד השכונה הירוקה הצפונית בכפר סבא הכריז על קיום בחירות לוועד השכונה בתוך חודשיים מהיום. זאת בעקבות ביקורת שהעבירו באחרונה תושבים בשכונה ופעילים ב"ועד הפעולה להצלת השכונה הירוקה" (ועד פעולה של תושבים המתנגדים לתוכניות בנייה בשכונה) על כך שוועד השכונה לא מייצג את התושבים כראוי מול העירייה בשיחות בנושא תוכנית בניית שכונת קניאל, בצפון השכונה הירוקה הצפונית.

נזכיר שבשבועות האחרונים התלוננו חברים בוועד הפעולה על כך שהעירייה ממדרת אותם מהדיונים ומהפגישות שהיא מקיימת עם ועד התושבים של השכונה בנושא תוכנית הבנייה בקניאל. זאת, לטענת חברים בוועד הפעולה, בעקבות ערר שהגיש ועד הפעולה נגד היתר הבנייה שהוציאה העירייה לחברת אמות להקמת אלפי מקומות חנייה באזור אחר בשכונה, ערר שהתקבל על ידי ועדת הערר המחוזית בראשית החודש שעבר.

בסוף השבוע האחרון גבר השיח בנושא ברשתות החברתיות בשכונה, בעקבות טענות של תושבים ופעילים בוועד הפעולה לפיהן ועד השכונה לא יכול לקיים שיח עם העירייה ללא נוכחותם ומעורבותם של החברים בוועד הפעולה. הם טענו כי ועד השכונה לא נבחר בבחירות, ולכן אינו יכול להמשיך לקיים שיח עם העירייה ולייצג מולה את תושבי השכונה.

כאמור, בעקבות הביקורת, החליטו בוועד השכונה הירוקה הצפונית לקיים בחירות. "אנו מברכים על הקריאה לעריכת בחירות לוועד השכונה", נכתב בעמוד הפייסבוק הרשמי של ועד השכונה, שם גם היתה קריאה לתושבים שמעוניינים להצטרף לוועד לפנות אליהם במייל ([email protected]) או בפייסבוק. "אנו קוראים לתושבים שמעוניינים להשפיע ולתרום מזמנם וידיעותיהם להצטרף לועד כבר היום וכך ניתן יהיה לעבות ולהרחיב את הוועד הקיים וליצור גרעין שיאפשר המשכיות לוועד חדש", נכתב.

בהודעה שהוציא ועד השכונה הוא קרא לשלושה-ארבעה מתנדבים לשמש כוועדת בחירות. הבחירות, ככל שיהיו, ציינו בוועד, ייערכו בתוך חודשיים לכל היותר, עד 16 בספטמבר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר