הדמיות שידרוג קאנטרי גלי השרון. הדמייה: אדריכלית מיקי בורד
הדמיות שידרוג קאנטרי גלי השרון. הדמייה: אדריכלית מיקי בורד

פרסום ראשון | קאנטרי גלי השרון ישופץ ויורחב. בתוכנית: מגלשות מים חדשות ואולמות חוגים

בקאנטרי יוקם מבנה חדש עם שלושה אולמות חוגים, חדר הכושר יורחב ויוצבו שתי מגלשות מים חדשות. העלות המוערכת: כשמונה מיליון שקלים. יו"ר הדירקטוריון אורן כהן: "השדרוג המתוכנן יקפיץ עוד יותר את המועדון"

פורסם בתאריך: 28.3.19 08:29

קאנטרי גלי השרון, שבבעלות מפעל המים, עומד לעבור שיפוץ והרחבה כ-12 שנה מאז ששודרג לאחרונה בשנת 2006. מנכ"ל גלי השרון, חנן שפגט, מספר לצומת השרון כי בתחילת שנת 2019 הוגשה בקשה לעירייה לבנות במקום והנושא יידון עם כינוס הוועדה המקומית לתכנון ולבניה.

"השאיפה שלנו היא לבנות אחרי הקיץ, בסביבות אוקטובר-נובמבר", הוא מגלה, "אמנם התוכניות השתנו לאורך הדרך אבל הוחלט שאנחנו נבנה מבנה של שתי קומות שיהיו בו שלושה אולמות חוגים, אולם נוסף לפעילות לילדים – מעין משחקיה, נרחיב את חדר הכושר ב-112 מטרים נוספים ובשטח הסמוך למגרשי הטניס נקים שתי מגלשות מים חדשות בעלות של שני מיליון שקל והמגלשה הקיימת תפורק. בסך הכל העלות הכוללת של הפרויקט עומדת על כשמונה מיליון שקלים".

אדריכלית הפרויקט, מיקי בורד, מוסיפה: "מעבר להגדלת חדר הכושר והוספת 22 הליכונים, והוספת מבנה החוגים בצמוד לבריכת השחייה המקורה בשטח של כ-540 מ"ר, לקחנו את החלק המערבי המונמך של הקאנטרי, שהוא נמוך בכשלושה מטרים ושמרגיש כאילו הוא לא שייך אליו, שם קיימים מגרשי טניס ומגרש החנייה, והחלטנו להציב בחלק הצפוני של השטח שהוא לא מנוצל, מגלשות מים יפות ומודרניות. מתוכנן שילוב האזור התחתון של הקאנטרי הצמוד למגרש החניה החדש על ידי טרסות מגוננות היורדות לאזור הזה, ובהן ניתן לשבת ולצפות במגלשות המים החדשות שייבנו ובפעילות במגרש הרב תכליתי החדש, אשר אף הוא יתווסף לפעילות הקאנטרי".

הדמיות שידרוג קאנטרי גלי השרון. קרדיט אדריכלית מיקי בורד

הדמיות שידרוג קאנטרי גלי השרון. הדמייה: אדריכלית מיקי בורד

לדברי שפגט, במקום ישנה מצוקה של אולמות חוגים. "המבנים הנוכחיים ישנים", הוא מסביר, "יש ביקוש וצריך להתמודד אתו, עיקר הביקוש הוא כמובן בקיץ, אז הדרישה גדולה גם לקייטנות וגם הביקוש לשימוש במגלשות עולה. גם הביקוש לחדר הכושר עולה והשטח שלו לא גדול במיוחד. חוץ מזה יש תחרות לא פשוטה בעיר ואני מזכיר לך שהולך לקום בתוך כשנתיים קאנטרי חדש בשכונה הירוקה אז צריך להתחדש. יש לנו קצת צוואר בקבוק וצריך להתחדש, זה חלק מהעניין. וגם חדר הכושר לא גדול במיוחד".

כאמור השיפוץ האחרון היה בשנת 2006, אז התווסף בניין משרדים חדש, חודשה הכניסה למתחם, נבנה חדר הכושר ונבנו מלתחות חדשות. באוגוסט 2017 הודיעו עיריית כפר סבא ומפעל המים הודיעו על השלמת הקמת מגרש החניה ובו 45 מקומות חניה שנבנה על ידי החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא, צמוד לקאנטרי גלי השרון, בעלות של 650 אלף שקלים וזאת לאחר שמגרשי הטניס הועברו לשכונה הירוקה בשל מצוקת החניה באזור. כיום יש בקאנטרי אולמות חוגים, קפיטריה, ג'קוזי, סאונה יבשה, מגלשת מים אחת, ג'ימבורי, מזנון קיץ וכמובן בריכות: בריכה קייצית מוצלת, בריכה מקורה המחוממת בחורף, בריכת פעוטות הפועלת בחדשי הקיץ.

יו"ר הדירקטוריון, אורן כהן: "מועדון גלי השרון מעניק לקהל לקוחותיו בכלל ותושבי כפר סבא בפרט מכלול שירותים ומתקנים ברמה גבוהה ובמחירים נמוכים יחסית. בכוונתנו להוסיף ולהשביח את המועדון לרווחת כולם. אני פונה לתושבים לבקר במועדון ולהתרשם. אין ספק שהשדרוג המתוכנן יקפיץ עוד יותר את המועדון וכולנו נוכל ליהנות מכך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר