שבוס. צילום: אוליבייה פיטוסי
שבוס. צילום: אוליבייה פיטוסי

פיילוט של שבוס בכפר סבא: אוטובוס לתל אביב בשישי בערב. מהרו להרשם

הנסיעה לתל אביב, במסגרת הפיילוט, תהיה חינם. מחזיק תיק התחבורה עילאי הרסגור הנדין: "המטרה היא ליצור מודעות וביקוש בהמשך שיאפשרו לממן קו סדיר"

פורסם בתאריך: 2.4.19 14:34

האגודה השיתופית לתחבורה ציבורית בסופי שבוע שבוס, תפעיל ביום שישי השבוע פיילוט ראשון לקו לילה מכפר סבא לתל אביב. כך הודיע מחזיק תיק התחבורה וסגן ראש העירייה עילאי הרסגור-הנדין. האוטובוס אמור לצאת ביום שישי בשעה 21:55 מחניון האצטדיון, לעבור דרך התחנה המרכזית וקניון ערים, משם לקניון הירוקה בשכונת 80 ומשם לכביש 4 ועד לרחוב אלנבי בתל אביב. הסעה חזור לכפר סבא תהיה בשעה 2:00 מרחוב אלנבי (הנרשמים יקבלו את כל הפרטים המלאים). לצורך הנסיעה באוטובוס יש להיות חברי אגודת שבוס, או להוריד את אפליקציית moovit למכשיר הסלולרי. הנסיעה, במסגרת הפיילוט, תהיה בחינם.

הפיילוט הוא חלק ממספר פיילוטים שמפעילה שבוס בשיתוף עם הברית הישראלית והדוכן החילוני בקווים נוספים ברחבי הארץ, במטרה לעורר את המודעות לנושא, לצרף חברים חדשים לאגודה ולגייס כספים על מנת להמשיך את ההפעלה בעתיד באופן סדיר.

עילאי הרסגור הנדין. צילום ליאור פילשטיינר

עילאי הרסגור הנדין. צילום ליאור פילשטיינר

"היו כבר כמה פעמים בעבר שהופעלו אוטובוסים בשבתות מכפר סבא לים, וקווי לילה לתל אביב, בעיקר על ידי מרצ", אומר הרסגור-הנדין, "לפני שלוש או ארבע שנים היה בכפר סבא, במשך חודשיים וחצי, גם קו פנימי סובב כפר סבא שהפעלנו יחד עם קניון G בשישי בערב. שיתוף הפעולה הזה עם שבוס נועד לבסס משהו סדיר ובר קיימא. הפרויקט של שבוס כפר סבא הוא פרויקט אותו אני מלווה כבר תקופה ארוכה. בזכות שיתוף פעולה בין כמה ארגונים נוכל להפעיל את הפיילוט הראשון, במטרה ליצור מודעות וביקוש בהמשך שיאפשרו לממן קו סדיר. מאחורי היוזמה הזאת עומד צוות שלם של אנשים נהדרים שבזכותם נצליח להתגבר על כל החסמים, לשחרר את תושבי כפר סבא בסופי השבוע מהתלות ברכב הפרטי ולאפשר התניידות באמצעות תחבורה ציבורית במשך כל השבוע".

הנסיעה כרוכה בהרשמה מראש בקישור כאן.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר