הסמים שתפסה המשטרה
הסמים שתפסה המשטרה

אישום: תושב כפר סבא איים על קטין כדי שימכור עבורו סמים

באחת השיחות נשמע הנאשם אומר לקטין: "אם הכסף של הבן אדם לא מגיע היום אחי אתה מת". המשטרה ביקשה לעצור אותו עד תום ההליכים נגדו

פורסם בתאריך: 2.4.19 17:45

כתב אישום הוגש היום נגד תושב כפר סבא, כבן 18, לפיו מכר סמים לאנשים ובהם גם קטינים, תוך כדי שהוא מפעיל קטין במכירת הסמים ומאיים עליו בפגיעה בחייו. כך מסרה המשטרה. החשוד נעצר והיום הוגשו נגדו כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים נגדו.

מהמשטרה נמסר כי ניהלה בשבועות האחרונים חקירה במחלק הנוער של משטרת ישראל, בפרשיית מכירת סמים לקטינים. החקירה החלה בפעילות משטרתית נגד מכירת נפצים וצעצועים מסוכנים, במהלכה בוצע חיפוש ביום 17.3.19 בדירה ברחוב דניאל בכפר סבא. במהלך החיפוש ביקשו השוטרים מאישה שעבדה בדירה כמטפלת להזדהות, ובתגובה האישה הפנתה את השוטרים לתוך הדירה. עם כניסת השוטרים לדירה, הריחו ריח חזק של סמים והבחינו בבנה, קטין בן 17, שהציג בפניהם את הסמים שבחדרו ובהם ארבע שקיות של סמים מסוג קנאביס במשקל של כ-480 גרם.

מחקירת המשטרה עולה כי הקטין סחר בסמים עשרות פעמים בהזדמנויות שונות, בהם מכר סמים לבגירים ולקטינים באזור השרון. הקטין שוחרר בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית למשך חמישה ימים. עוד עלה ממהלך החקירה כי הקטין הופעל על ידי הנאשם בתיק בכדי שזה ימכור עבורו את הסמים ותודרך על ידו כיצד למכור אותם, כיצד לערוך סרט עם הסמים, מתי לצאת למכירה וכמה סמים לקחת איתו. הנאשם נהג לפי החשד לדבר עם הקונים, לתאם איתם עיסקאות סמים ולאחר מכן להתקשר לקטין כדי שימסור להם את הסמים ויקבל תמורה שבהמשך העביר אותה לנאשם. עוד התברר מחקירת המשטרה כי הנאשם איים על הקטין שיפגע בו אם לא ימכור עבורו את הסמים ודרש ממנו סכום כסף בשווי עשרות אלפי שקלים בעבור כל אותן מכירות סמים שהקטין לא הספיק לבצע, כולל ריבית בשווי אלפי שקלים, וכן בעבור הלוואה שנתן לקטין.

באחת השיחות של החשוד לקטין הוא נשמע אומר: "בוא תקשיב בספר תורה, נודר לך נדר שאם הכסף של הבן אדם לא מגיע היום אחי אתה מת, מה זה בבעייתית אחושרמוטה…תקשיב אתה חייב ארגז של כסף אחי באמא שלי אני…לנתניה, יש את הכתובת שהבאת לי אתמול אני אבוא לשם עכשיו אני רוצה את הכסף שלי שם…תארגן לא מעניין אותי מאיפה". ובשיחה נוספת פירט החשוד לקטין את הסכום אשר לשיטתו חייב לו: "תעשה אחי 16..תעשה אחי עוד 8 שאתה זוכר שהיה לפני, שאמרתי לך פה יש לכם 8…עוד 18 אחי…זהו תוסיף 37 אחי על ה-600 על ה-500 שהיה שם…זהו אחי אני לא בא אחי לעקוץ אותך, כמה זה יצא תגיד לי".

החשוד נעצר ביום 21.3.19 ומעצרו הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת. ביום ראשון 31.3.19 הוגשה נגדו הצהרת תובע ובדיון שהתקיים בעניינו היום הוגש נגדו כתב אישום שבו שלושה אישומים בעבירות של סחר בסמים, אספקת סמים ואיומים. יחד עם כתב האישום הוגשה נגדו גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר