המטפלת בורחת מהצלמת. מתוך הסרטון
המטפלת בורחת מהצלמת. מתוך הסרטון

סרטון ובו טענות על מטפלת שטלטלה לכאורה תינוק בעגלה מעורר סערה בכפר סבא

תושבת השכונות הירוקות פרסמה סרטון שבו היא נראית רודפת אחרי אישה עם עגלת תינוק, תוך שהיא טוענת שהאישה טלטלה את התינוק בחוזקה. אמו של התינוק: "הכל בסדר עם הילד, זו אי הבנה"

פורסם בתאריך: 7.4.19 18:32

סרטון שהופץ החל משעות הבוקר בעמודי הפייסבוק והווטסאפ של כפר סבא, עורר סערה בקרב התושבים. בסרטון, שצילמה תושבת אחת השכונות הירוקות, היא נראית רודפת אחר אישה מבוגרת עם עגלה, ותוך כדי ריצה אחריה מספרת שהיא ראתה את אותה אישה מטלטלת את התינוק בתוך העגלה. התושבת שצילמה את הסרטון הצליחה ליצור קשר עם אמו של הפעוט ודיווחה לה על המקרה. גם צומת השרון השיג את אמו של הפעוט שאמרה: "הכל בסדר עם הילד, היתה שם אי הבנה".

"הבהרתי לאם את חומרת הטלטול אבל היא הייתה די אדישה", מספרת הצלמת, "אמרתי לה שזה שלה, שאני לא הולכת להיכנס לה לעניינים. תקשיב, זה היה פשוט פסיכי. כולם היו שם בהלם".

מה בדיוק קרה?

"לקחתי את הילדה שלי לגן ופתאום נעצרתי. חשבתי שאני הוזה. מישהי בשנות ה-50 לחייה, עם עגלת תינוק, טלטלה בטירוף את העגלה עם הילד בתוכה, ימינה שמאלה. רכבת הרים זה כלום לעומת מה שקרה. זה היה מאוד אלים. הייתי בהלם. איזה אבא עבר לידי ושאלתי אותו אם אני הוזה, אם זה לא מוזר. הוא אמר 'כן ממש'. התחלתי לקרוא לה והיא לא ענתה. שתבין, היא הלכה מאחורי השיחים והמשיכה לעשות את אותו הדבר בדיוק. הייתי בלי הנייד שלי אז השאלתי ממישהי והתחלתי ללכת אחריה כדי להראות את הפנים שלה. היא התחילה לרוץ ורדפתי אחריה, למרות שאני בחודש תשיעי. כשהגעתי אליה היא סימנה לי בתנועות ידיים שהיא לא פנויה לדבר ושאין לה זמן. הפצתי את זה כדי להגיע לאמא. בסופו של דבר איתרתי אותה והיא אמרה שזו קרובת משפחה שלה. היא ביקשה לא לעשות מזה עניין. היא אמרה 'לי ראיתי את התינוק והוא שמח ומחייך'. אמרתי אני את חובתי עשיתי. אחר כך שומעים על מוות של ילדים ורשלנות כזו או אחרת".

היו שם עוד אנשים מלבד שניכם שראו את הטלטול?

"היו הרבה אנשים שראו את זה. לא הייתי היחידה. לצערי לא הספקתי לצלם את הטלטול, אבל זה לא היה נענוע, זה היה טלטול פר אקסלנס, משהו אלים אלים אלים".

תגישי תלונה במשטרה?

"אני לא אגיש בשמה. אני לא יודעת אם כדאי לי להגיש".

מישהו מהרשויות התקשר אלייך?

"לא".

בשיחה עם האם היום היא אמרה לנו: "הכל בסדר עם הילד. אני יודעת על המקרה עוד לפני שהסרטונים רצו, היא עצמה סיפרה לי שצילמו אותה וכמעט העירו את התינוק וביקשתי שיורידו אותם. הייתה שם אי הבנה. אני יודעת מה קרה".

מה קרה?

"קרה שבגלל הצעקות של האנשים התינוק התחיל להתעורר והיא רצתה להימנע מרעש ובגלל זה היא התחילה לרוץ. זהו. אני לא מעוניינת להמשיך את השיחה כרגע".

מי זאת האישה הזאת?

"היא בת משפחה. אני מכירה אותה מהילדות, והיא אוהבת את הילד הזה. אני, בתור אמא, מקבלת על הראש ממנה אם משהו לא בסדר. המטפלת התקשרה בבוקר ואמרה שהיא לא יכולה להגיע ולכן ביקשתי ממנה שתטפל בו. מה שבטוח זה שזה לא מקרה של התעללות ואני מבקשת שלא תפרסם שום דבר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. כועסת

    אתם שפויים? מה זה? מחר אני ערוץ אחרי אישה עם עגלה עם צעקות כי סתם הא לי התנהגות המכוערת תהפוך אותי לגיבורה? הצילו. זה עולה לכותרות? אין לכם חדשות ממש?

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר