כבאיות בקניון G, הערב. צילום נועה אזוגי
כבאיות בקניון G, הערב. צילום נועה אזוגי

שריפה פרצה בחדר חשמל בקניון G, שפונה מאנשים ונותר בעלטה

כבל חשמל מרכזי התלקח באחד מחדרי החשמל של הקניון. אחת הקונות: "פתאום קפץ כל החשמל. היה חושך מצרים. אנשים שלפו את הניידים שלהם כדי להאיר את הדרך. לא היתה בהלה"

פורסם בתאריך: 7.4.19 23:32

שריפה שפרצה לפני זמן קצר באחד מחדרי החשמל בקניון G בכפר סבא הביאה להחשכת הקניון ולפינויו מאנשים.

סגן טפסר אלי פילו, סגן מפקד תחנת השרון: "בחדר חשמל בצד האחורי של הקניון בער כבל מרכזי והתחיל להעלות עשן כלפי מעלה, לא כלפי הקניון כי הדלתות היו סגורות, אלא אל תוך המבואות של החצר האחורית של החנויות. החדר עצמו לא נשרף אלא רק הכבלים של החשמל. פינינו את כל הקניון מן האנשים, שחררנו את העשן והשתלטנו על השריפה. יש פה כרגע עדיין צוותים שמוודאים כיבוי סופי. נכון לעכשיו כל החשמל מנותק בקניון. חלק מהחנויות עדיין פתוחות כי השערים שלהן חשמליים. עוד מעט נכניס את העובדים כדי לסגור את החנויות, ככל שהם יכולים. השאלה היא מתי יחזור החשמל וזה עניין של בעלי מקצוע שמנסים לחבר אותו דרך גנרטור החירום".

חדר החשמל שבו פרצה השריפה. צילום כיבוי אש

חדר החשמל שבו פרצה השריפה. צילום כיבוי אש

תושבת העיר סיפרה: "הייתי בקניון, יצאתי מהסופר בכניסה הקדמית, ופתאום קפץ כל החשמל. היה חושך מצרים. אנשים שלפו את הניידים שלהם כדי להאיר את הדרך בפנסים ואז ראינו עשן מבחוץ. הייתה כריזה, לדעתי של צוות הכיבוי, לפנות את הקניון. אנשים לא היו מבוהלים, גם לא היו שם הרבה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר