קניון ערים. צילום ביקורת בונה
קניון ערים. צילום ביקורת בונה

בוחרים ומבלים: מה אפשר לעשות היום בכפר סבא והסביבה?

יום הבחירות לכנסת ה-21 הוא גם יום שבתון במשק והקניונים בסביבה מזמינים אתכם לבלות את היום הזה אצלם. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 9.4.19 08:29

היום, יום שלישי, יום הבחירות לכנסת ה-21, הוא גם יום שבתון במשק והקניונים בסביבה מזמינים אתכם לבלות את היום הזה אצלם.

מתחם אושלינד בכפר סבא יהפוך בין השעות 19:00-10:00 לקרקס צבעוני עם אנשי קרקס בתלבושות צבעוניות שיסתובבו ויעשו שמח לכל המבקרים, ובין השאר להטוטנים שיבצעו ג'אגלינג, רוכבי חד אופן, בלונאים שיכינו חיות מבלונים, הולכי קביים, פסלים שיקומו לתחייה ואמני אשליות שיעשו מופעים מדהימים בהשתתפות הקהל.

בקניון כפר סבא הירוקה מזמינים את כל המשפחה לבלות, בשעות 14:00-10:00, באווירת כדורסל אמתית עם עמדות סלים ססגוניות, מתנפחים, תחרויות הורים מול ילדים, תחרות קליעה למטרה, תחנת איפור, חלוקת מדליות, פרסים וגביעים ועוד הפתעות. בשעה 17:30 תתקיים הופעה של כוכב הילדים מני ממטרה.
בקניון G בכפר סבא יחכו לכם פעילויות בסינמה סיטי ובקניון עצמו. בשעות 13:00-10:00 תגיע להנעים את הזמן בלונאית שתפעיל את כל המשפחה ובשעות 16:00-10:00 תעבור מאפרת בין העוברים והשבים כדי לעשות את האווירה חגיגית. תתקיים גם סדנת יצירה להכנת שלטים לדלת ובובות כף יד, והולך על קביים יסתובב ברחבי הקניון ויפעיל את הילדים.

בדמרי סנטר בכפר סבא הירוקה מזמינים אתכם מתכננים, בשעות 17:00-12:00, הפנינג לונה פארק עם מתקנים מתנפחים, דוכני יריד כמו קליעה למטרה, משחקי רצפה, הפעלות ועוד הפתעות.

בקניון ערים בכפר סבא יציבו בשעות 14:00-10:00 ו-19:00-16:00 ארבעה מתקני מתנפחים, מתחם ג'ימבורי ענק, משחקי רצפה ובלוני צורות. בנוסף, בשעה 12:00, תתקיים סדנת אפיית מצות ברחבה המרכזית בשיתוף חב"ד.

בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה יתקיים, בשעה 11:00, מופע חדש של דמות הקוף האהובה קופיקו, עם מוזיקה, רקדניות, תלבושות מרהיבות והמון צחוק. במקביל למופע ואחריו יתקיימו סדנאות יצירה לילדים: סדנת עיצוב כובעים וסדנת בצק סוכר ליצירת סוכריות על מקל. הפעילות עד 16:00.

במוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית יתקיימו שני אירועים: בשעה 11:30 יתקיים סיור לכל המשפחה בתערוכה "תל" של האמן חיימי פניכל, בהשתתפות האמן שגם יקיים לאחר מכן שיח גלריה. במסגרת התערוכה עיצב פניכל את החלל המוזיאלי כאתר בנייה שהתחושה בו היא של סכנת מפולת. בשעה 12:00 מנהלת המוזיאון והאוצרת הראשית ד"ר איה לוריא בסיור מודרך במערך תערוכות המוזיאון "זירת האירוע". ההשתתפות כלולה בדמי הכניסה בסך 30 שקלים. הכניסה עבור ילדים עד גיל 18 ללא עלות.

בקניון רננים ברעננה יופיע ביום הבחירות, בשעה 12:00, הזמר יהונתן מרגי, שיקפיץ את הקהל עם מופע וירטואוזי שכולל רקדנים, דיג'יי והרבה אנרגיות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר