פריצה לבית עסק בכפר סבא. צילום: דוברות המשטרה
פריצה לבית עסק בכפר סבא. צילום: דוברות המשטרה

צפו: כך נפרץ בית עסק למכונות אריזה ברחוב עתיר ידע

תושב ירושלים מואשם שגנב ציוד בשווי של כ-282,000 שקלים באמצעות משאית שברשותו באישון לילה מבית עסק בכפר סבא. הוא נעצר והוגש נגדו כתב אישום

פורסם בתאריך: 11.4.19 09:56

בן 31 מירושלים מואשם שפרץ יחד עם אחרים לבית עסק בכפר סבא וגנב מכונות אריזה בשווי של מאות אלפי שקלים – כך הודיעה משטרת ישראל. החשוד נעצר ואתמול הוגשו נגדו כתב אישום ובקשה להארכת מעצר.

על פי המשטרה ב-30 במרץ 2019 התקבל במשטרת ישראל דיווח על פריצה לבית עסק למכונות וחומרי אריזה ברחוב עתיר ידע בכפר סבא וגניבה של מכונות אריזה. חוקרי המשטרה החלו בחקירת האירוע ומצאו כי הגבר הגיע עם משאית שהחזיק לבית העסק בעיר יחד עם שותפים, לא לפני ששינו ספרה בלוחית הזיהוי של המשאית במטרה שלא יזהו את מספרו. בהמשך, החשוד וחבריו הגיעו לבית העסק סמוך לחצות כשהם רעולי פנים, פרצו לתוכו וגנבו ממנו מכונות אריזה בגדלים ומסוגים שונים בשווי כולל של כ-282,000 שקלים.

משטרת ישראל עצרה את החשוד ביום ב-3 באפריל השנה ומעצרו הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקוה. אתמול הוגשו נגדו כתב אישום בעבירות של פריצה לבית עסק, קשירת קשר לפשע וזיוף סימני זיהוי של רכב. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר