צומת אברהם קרן - בן גוריון. צילום אלי צ'יפרוט
צומת אברהם קרן - בן גוריון. צילום אלי צ'יפרוט

תושבים דורשים להקים כיכר בפינת הרחובות אברהם קרן ובן גוריון

טוענים: "זה הצומת הכי מסוכן בכפר סבא". העירייה: “אנו פועלים לתכנון מחדש של הצומת”

פורסם בתאריך: 21.5.17 12:13

תושבים המתגוררים ברחוב אברהם קרן בכפר סבא מתלוננים כי הצומת שבפינת אברהם קרן ובן גוריון מסוכן, ודורשים מהעירייה להקים בו כיכר. את שני הרחובות מחבר מעבר חצייה החוצה כביש דו כיווני, כאשר ברחוב בן גוריון ניצב גן הילדים בית יהודה. אלי צ’יפרוט, אב לשלוש בנות המתגורר ברחוב אברהם קרן, מספר כי הוא מסיע את בתו בת ה־15 עד לבית ספרה, כדי שלא תצטרך לחצות את מעבר החצייה בדרכה להסעה לבית הספר. “אני רועד מפחד שהיא תחצה לבד את הכביש הזה. אין דרך לחצות אותו בבטחה. אין ראות בצומת הזו, והורים מפחדים לתת לילדים לחצות לבד”, אומר צ’יפרוט, “הצומת סואן ובשעות הבוקר נתיב אחד בו פקוק וחוסם את הראות למעבר החצייה. פניתי מספר פעמים בעבר לעירייה בנושא, ובשנה שעברה גם שלחתי מכתב לראש העירייה בבקשה להסדיר את הצומת באמצעות כיכר או באמצעות פתרון אחר”.
בשבוע שעבר, קיבל צ’יפרוט תזכורת לא נעימה לנושא, לאחר שצפה באישה שהחלה לחצות עם שתי בנותיה הקטנות את מעבר החצייה לאחר שרכב בכיוון אחד עצר לה בעוד רכב מהכיוון הנגדי פגע בתיק היד שלה בעוד בנותיה אוחזות בחולצתה. בעלה של האישה, סיפר לצומת השרון: “זה הצומת הכי מסוכן להולכי רגל בכפר סבא. אחרי שאשתי שמה את הילדות בגן ובבית ספר היא פשוט ישבה ובכתה כי היא הבינה שהחיים שלה היו יכולים להיגמר. כיכר יכולה לפתור את הבעיה”.
תגובת העירייה: “הטיפול בצומת נמצא בסדר עדיפויות גבוה מבחינת העירייה ואנו פועלים לתכנון מחודש של הצומת עקב עומסי התנועה ההולכים וגדלים באזור. בתכנון גם הקמת אי תנועה במעבר החצייה בפינת הרחובות בן גוריון ואברהם קרן”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר