אתניקס, אילנה אביטל, חנן בן ארי, עברי לידר. צילום גיא כושי ויריב פיין, פיני סילוק
אתניקס, אילנה אביטל, חנן בן ארי, עברי לידר. צילום גיא כושי ויריב פיין, פיני סילוק

הרשימה נחשפת: מי האמנים שיופיעו בכפר סבא ביום העצמאות?

עיריית כפר סבא מתכוננת לאירועי ערב יום העצמאות עם במה מרכזית בכיכר העיר, הופעות בחצר השוק ובמות ייחודיות לבני נוער ולציבור הדתי

פורסם בתאריך: 15.4.19 09:42

חנן בן ארי, אתניקס, עברי לידר, עדן חסון, נופר סלמאן, אילנה אביטל, מאור אדרי ורבים אחרים יופיעו על במות ערב יום העצמאות בכפר סבא, ביום רביעי, 8 במאי. כך הודיעה הבוקר העירייה.

הזמר חנן בן ארי ולהקת אתניקס יופיעו בבמה המרכזית, שתוצב השנה בכיכר העיר. על במה זו יופיעו גם להקות מחול מקומיות ויתקיים מופע זיקוקי הדינור המסורתי.

לבני הנוער תקים העירייה במה ייחודית בפארק העירוני, שם יופיעו עדן חסון ונופר סלמאן. בבמה נוספת, שתוקם במדרחוב ירושלים, יופיע עברי לידר. במתחם חצר השוק, שיהיה פתוח לגילאי 18 ומעלה, תופיע להקת מלבי טרופיקל.

עדן חסון

עדן חסון

במה נוסטלגית המיועדת לקהל הבוגר תוצב בכניסה להיכל התרבות ויופיעו בה האחים אסנר שיארחו את אילנה אביטל, אופירה גלוסקא ורדינה כהן.

בנוסף, מסרה העירייה, תוקם, "במה יהודית", בה יופיעו עמירן דביר ותזמורת רוזנבלום. כמו כן, יתקיימו במסגרת האירועים מתחמים ופעילויות שמיועדים לאנשים עם מוגבלויות.

נופר סלמאן. צילום ערן לוי

עוד מסרה העירייה שבשכונות קפלן, יוספטל ועלייה יתקיימו חגיגות ביום העצמאות עצמו (יום חמישי, 9 במאי) במגרשי הכדורגל בשכונות. בבמת קפלן ויוספטל יופיעו אלון אילן שיארח את פיני חדד, איזיקס, מורן קריטי ובועז טביב. כמו כן, יתקיים מופע קובני והרקדת סלסלה, המופע לילדים ג'ימי וג'ן ועוד. בבמה בשכונת עלייה יופיעו מאור אדרי וציון גולן, ובנוסף יתקיים המופע לילדים "נתי, הגעתי הופעתי".

בנוסף, ביום העצמאות עצמו יוקמו בפארק בשכונה הירוקה הצפונית ובשכונת תשלו"ז מתחמי הפנינג עם פעילויות לילדים ומתקנים מתנפחים.

ראש העירייה רפי סער: "בימים אלה אנו משלימים את היערכותנו לאירועי יום העצמאות שהולכים להיות הגדולים בתולדות העיר, וצפויים לקחת בהם חלק עשרות אלפי תושבים ומבקרים. היה חשוב לי באופן אישי להביא לידי ביטוי את כלל הקהלים בעיר, ולכן עמלנו על במות ייחודיות עם מיטב האמנים והפעילויות.  אני מזמין את כל התושבים, קטנים וגדולים, להגיע לחגיגות ולחגוג יחד את יום העצמאות למדינתנו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר