זוהר גבאי (משמאל) ויעל סער
זוהר גבאי (משמאל) ויעל סער

זוהר גבאי נגד נבחרי הציבור בכפר סבא: "בחרתם להתעסק בחרא"

השפית הכפר סבאית מבקרת את נבחרי הציבור על שתיקתם בעקבות החלטת המדינה שלא לאפשר לזוגות חד מיניים לאמץ ילדים. קראה לבת זוגה לרוץ לראשות העיר

פורסם בתאריך: 18.7.17 15:21

עמדת המדינה בתשובתה לעתירה לבג"ץ שהגישו המרכז הרפורמי ועמותת "אבות גאים", לפיה תיתן עדיפות באימוץ לזוג שהם גבר ואישה עוררה סערה ציבורית, וגם בכפר סבא. בראשית השבוע קרא הזמר הכפר סבאי הראל סקעת לבני נוער להט"בים, בפוסט שכתב בעקבות תשובת המדינה, שלא להתגייס לצבא ולא לשלם מיסים. היום (ג') קראה השפית הכפר סבאית זוהר גבאי לנבחרי הציבור הכפר סבאים להשמיע את קולם נגד החלטת המדינה.

"חיכיתי יותר מ־24 שעות לראות האם מישהו מנכבדי עיריית כפר סבא, יגיב, יביע דעה, יגן, יביע רגש ואנושיות, יחשוף צדק, משהו. מינימלי", כתבה גבאי בפוסט, "כן, אני מדברת על ההחלטה שהתקבלה במדינת ישראל, דמוקרטית בהגדרתה, לאיסור אימוץ בין בני זוג חד מיניים. אז אף אחד לא הוציא מילה. אפאחד מהמכובדים לא הביע דעה. איבדתם את המומנטום. בחרתם להתעסק בחרא הקבוע שהוא הרבה פחות נורא. בחרא שאינו קשור בבני אדם. עוד היתר בנייה שלא התקבל, עוד עץ בחניה שלא ברור של מי הוא. כאין וכאפס מול ההתעסקות בזכות הקיום שלנו כבעלי לב פועם בעלי זכויות חד משמעיות. בושה שבחורות כמו יעל (זוגתה של גבאי, יעל סער; נ.ס) וכמוני שלא עוצרות בפיתוח התרבות בעיר שאפילו לא גדלנו בה, שאין לנו זיקה משפחתית בה, מעבר כמובן ללקוחות שלנו שהם משפחה אדירה והם אלו שמפציצים את הפייסבוק בתגובות, בתמיכה, באהבה, לא ראינו חצי מילה בנושא החמור הזה. יעלי, אנחנו מדברות על זה כל הזמן, ואומרים לנו את זה כל יום. בואי נרים את הכפפה. רוצי כבר לראשות העיר, כמה עבודה יש לנו לעשות, כמה תרומה יש לנו לתת, תהיה פה פריחה, כמה אהבה נקבל, אנחנו כבר יודעות. רוצה לראות שלא יתנו לך לאמץ את הכוכב שלנו כשיגיע".

גבאי, בת 34, היא הבעלים, יחד עם זוגתה יעל סער, של ארבעה בתי קפה בשרון – קפה מתיתיהו בהוד השרון, היישה בר וקפה המדרחוב בכפר סבא, ובקרוב בית קפה חדש על חורבות קפה קפה במדרחוב. השבוע היא אמרה ל"צומת השרון": "כתבתי את הפוסט הזה כי אני תמיד כותבת את מה שאני חושבת, גם בנושאים פרטיים. לא מעניין אותי מה יש לפוליטיקאים להגיד, כי הם בטח יגידו או יגיבו עם שטויות, כי הם עסוקים בדברים אחרים ואין להם מה להגיד. הצעתי להריץ את יעל לא בהומור כי אני לא חושבת שבבחירות הקרובות יש אלטרנטיבה ואני חושבת שכן צריך שם דמויות צעירות, חזקות ונשים במיוחד. כאלה שיכולות לתרום. צריך לנסות משהו חדש. היה חשוב לי להשמיע את דעתי כי ידעתי שזה יגיע לעוד מקומות. הפייסבוק זה כלי מאוד חזק ואני מקווה שהם יראו את זה. אני מאוד רוצה להיות אמא וגם יעל, ועברתי ממש לאחרונה הפלה אבל אני לא מתכוונת לוותר ואנסה שנית. אבל זה לא קשור, לכולם צריכים להיות זכויות שוות".

את הראל סקעת לא ניתן היה להשיג. בפוסט שהעלה הוא כתב כך: "בתור ישראלי ששרוף על המדינה שלו וגאה להיות יהודי ומדבר על זה מעל כל במה בעולם, שירת בגאווה בצבא, זה שבן זוגו רב סרן בצה"ל ומשרת קרוב לחודש בשנה עד היום, אני קורא לכם לא להתגייס לצבא! ויודעים מה, גם לא לשלם מיסים על הכסף שתרוויחו בקרוב, בכלל, כל חובה שהמדינה מבקשת מכם למלא פשוט תשימו זין. כי זה מה שהיא שמה עליכם בכל הקשור לזכויות השוות (!!!!) שמגיעות לכם… גברת איילת שקד ושאר פוליטיקאים פחדנים מאין כמוכם. אתם לא שווים אותנו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר