רחוב ויצמן. צילום דודו בכר
רחוב ויצמן. צילום דודו בכר

קודם כל ויצמן: אלו הרחובות המסוכנים ביותר בכפר סבא

ארבעה רחובות אדומים סומנו בכפר סבא, גם רחוב טשרניחובסקי ברשימה. בשנת 2018 נפגעו בתאונות דרכים בכפר סבא 165 בני אדם, אחד מהם נהרג

פורסם בתאריך: 28.4.19 18:19

עמותת אור ירוק מפרסמת את הרחובות המסוכנים ביותר בכפר סבא. מניתוח שערכה העמותה של נתוני הלמ"ס עולה כי הרחוב האדום ביותר בעיר הוא רחוב ויצמן – בו אירעו 24 תאונות דרכים בין השנים 2015 ל-2017 בהן נפצעו 29 בני אדם. הרחוב האדום השני הוא טשרניחובסקי עם 10 תאונות שאירעו באותן שנים, תאונות בהן נפצעו 19 בני אדם, ברחוב עתיר ידע אירעו 6 תאונות בהן נפצעו 7 בני אדם וברחוב תל חי אירעו 4 תאונות בהן נפצעו 6 בני אדם. בכל אותן תאונות לא נהרג אף לא אדם אחד.

עוד נציין כי בכפר סבא נפגעו ב-2018 בתאונות דרכים 165 בני אדם, מהם אדם אחד נהרג.

כפר סבא לא נכנסת לרשימת עשרת הרחובות האדומים בישראל ביחס לנתוני 2015-2017. בראש הרשימה עומדת העיר תל אביב עם 87 נפגעים ו-3 הרוגים שנפגעו ב-70 תאונות במשך השנים הללו.

בסך הכל על פי ניתוח הנתונים בתקופה הזאת נפגעו 6,345 בני אדם בתאונות דרכים ברחובות האדומים ברחבי הערים בארץ, מתוכם 75 בני אדם נהרגו. בעמותת אור ירוק איתרו 385 רחובות שבהם אירעו מעל שלוש תאונות עם נפגעים בממוצע בכל שנה, במשך שלוש שנים. בכל אותם רחובות נפגעים בממוצע מעל 2,000 בני אדם בכל שנה ו-25 בני אדם נהרגים – אחד בכל שבועיים בממוצע.

ארז קיטה מנכ"ל עמותת אור ירוק: "עשרות בני אדם מקפחים את חייהם ברחובות האדומים בכל שנה לאחר מעורבות בתאונת דרכים. מדובר בזירת היפגעות  מוכרת וידועה, רוב הרחובות מוכרים כאדומים במשך שנים ולא נעשה כמעט דבר בכדי להפוך אותם לבטוחים. כבר מחר צריך להגביר את האכיפה ובעיקר את הנראות המשטרתית  באותם ובמקביל לשפר את התשתית".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר