מפת הזיכרונות של עיריית כפר סבא

יום הזיכרון לשואה ולגבורה: עיריית כפר סבא השיקה את מפת "זיכרון בסלון"

מדובר בפרויקט ראשון מסוגו בארץ. המפה מאגדת את כל אירועי זיכרון בסלון בעיר, שיצולמו ויתועדו, חלקם אף ישודרו ב LIVE. ראש העירייה, רפי סער, שיזם את המפה: "מפת הזיכרונות שנועדה יותר מכל לשמר את זיכרון השואה ולהנחילו לדורות הבאים"

פורסם בתאריך: 1.5.19 11:11

ביוזמת ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, משיקה עיריית כפר סבא את "מפת הזיכרונות" של שורדי שואה. מדובר במפה שמאגדת את כל אירועי "זיכרון בסלון" המתקיימים בעיר  ואת פרטיהם המלאים. יש לציין כי האירועים יצולמו בווידאו. חלקם יועלו למפה לאחר האירוע, וחלקם ישודרו בשידור LIVE בעמוד הפייסבוק העירוני.
המפה, שמפורסמת באתר העירייה, מפרטת את כל הסלונים שמתקיימים בכפר סבא החל מיום שני ה- 29.4 ועד מחר, יום חמישי, ה-2.5 במגוון רחב של מיקומים, הן במוסדות העירוניים והן בבתי המשפחות. יש לציין כי כלל האירועים פתוחים לקהל הרחב.

רפי סער על כסא ראש העירייה. צילום אריה אברמזון

רפי סער על כסא ראש העירייה. צילום אריה אברמזון

ראש העירייה, רפי סער: "ערבי 'זיכרון בסלון' כוללים שיח משמעותי, מרגש ועוצמתי בו נחשפים דורות של צעירים לסיפוריהם של שורדי השואה. לאור העובדה שככל שחולפות השנים אנו מאבדים יותר ויותר שורדים, יזמתי את מפת הזיכרונות שנועדה יותר מכל לשמר את זיכרון השואה ולהנחילו לדורות הבאים. השנה לראשונה גם נפרסם את המפגשים בווידאו באמצעות דף הפייסבוק העירוני ובמפת הזיכרונות. בשנים הבאות אנו נפעל בנחישות להעצמת הפרויקט והגדלתו בעיר".

ניתן להיכנס למפה מדף הפייסבוק של עיריית כפר סבא או מהאתר העירוני.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר