הקטטה בגלילי. צילום מתוך סרטון שרץ ברשת
הקטטה בגלילי. צילום מתוך סרטון שרץ ברשת

צפו: צעיר חדר לתיכון גלילי בכפר סבא והחל להכות את השומר, במקום התפתחה קטטה

מדובר בתושב אחת השכונות בעיר, כבן 30. תלמידים נזעקו לעזרת השומר שניסה למנוע מהתוקף לחדור למבנה בית הספר. למקום הגיעו צוותים של הביטחון העירוני והמשטרה, התוקף, שנבדקת האפשרות שהיה מסומם, נלקח על ידי המשטרה להמשך חקירה

פורסם בתאריך: 2.5.19 15:32

קטטה חמורה הייתה היום בתיכון גלילי: צעיר כבן 30 תושב אחת השכונות בכפר סבא חדר בצהרים עם סיום הלימודים למתחם בית הספר ולפי עדויות של תלמידים התחיל להתפרע. בין השאר הוא תקף את השומר שניסה למנוע ממנו להיכנס לתוך מבנה בית הספר. על פי סרטונים שפורסמו ברשתות החברתיות (אם ידוע לכם מי צילם אותם נשמח אם תודיעו לנו) תלמידים נזעקו להגן על השומר ואחד מהם אף השליך פח על התוקף.

בהמשך יצא התוקף משטח בית הספר לרחוב הסמוך ומספר תלמידים ניסו לדלוק אחרי. למקום הוזעקה משטרה והתוקף נעצר. תלמידים סיפרו כי לפני שנעצר פשט את בגדיו ורץ עירום ברחוב טשרניחובסקי.

גורמים המעורים במקרה סיפרו לצומת השרון כי נבדקת האפשרות שמדובר במסומם שחטף התקף זעם כלשהו. עוד נמסר כי תיבדק אופן פעולותו של שומר בית הספר במקרה.

צפו בסרטונים שרצים ברשת: 

בעיריית כפר סבא מבהירים כי אין מדובר בתלמיד בעקבות בדיקה של אגף הביטחון. מהעירייה נמסר: "עם היוודע המקרה הגיעו למקום גורמי הביטחון העירוניים, החשוד נתפס ונלקח למשטרה להמשך חקירה. אנו רואים בחומרה רבה את המקרה וכעת מבצעים תחקיר בקרב גורמי הביטחון".

תגובת המשטרה: "היום בצהרים התקבל במשטרת ישראל דיווח על אירוע אלימות בחצר אחד מבתי הספר בכפר סבא. מבדיקה ראשונית של משטרת ישראל עלה כי השומר בבית הספר הותקף על ידי גבר שהגיע למקום ונמלט מהמקום. בסיום סריקות נרחבות אחר החשוד, השוטרים הצליחו לאתר את החשוד ברחוב דוד רמז בעיר והוא נעצר ונלקח לתחנת המשטרה. החקירה נמשכת".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. גידי מרלינג

    אני תלמיד בגלילי,
    אני ראיתי את האירוע דרך חלון הכיתה והשומר חסר הניסיון בקושי עשה משהו, רכז שכבת י' עשה עבודה יותר טובה מהשומר, לפי מה ששמעתי, אחרי האירוע השומר פותר תוך בערך שעה.

  2. דר

    בתקופה האחרונה יש ריבוי אירועי אלימות בכפר סבא וזה אומר דרשני …… משהו בטיב העיר התרופף כאן….. שורפים , נוהגים כמו מטורפים, אלימות …… זה משהו בשורש שטעון בדיקה של הגברדיה שנבחרה להוביל פה את העיר. והמאבחט/ שומר בבית הספר עליו אפשר לאמר איזהו גיבור הכובש את ייצרו. קל מאוד להתלהם ולהשחף לחולה נפש אלים בטרם יודעים שהוא חולה…. שאפו על תגובתו של המאבטח המתון

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר