מקלט. צילום עזרא לוי
מקלט בכפר סבא. צילום עזרא לוי

עיריית כפר סבא פותחת את המקלטים הציבוריים

בעירייה מדגישים כי המקלטים נפתחו למרות שאין שינוי בהוראות פיקוד העורף לפיהן מצב הכוננות במרחב השרון הוא של שגרה. רפי סער: "מוטב לפתוח את המקלטים מתוך תקווה שלא יהיה בהם כל שימוש"

פורסם בתאריך: 5.5.19 18:24

עיריית כפר סבא הודיעה כי לאחר הערכת מצב הוחלט על פתיחת המקלטים הציבוריים ברחבי העיר. "חשוב להדגיש כי אין על שינוי בהערכת המצב של פיקוד העורף בנוגע למרחב השרון", מסרה העירייה שהוסיפה: "בתום היוועצות שערך ראש העירייה רפי סער, הוחלט על פתיחת המקלטים ברחבי העיר על רקע האירועים בדרום הארץ, וזאת על אף שאין נכון לרגע זה שינוי בהוראות פיקוד העורף. העירייה קוראת לתושבים להמשיך להיות קשובים לאמצעי התקשורת וכן ממליצה להתקין את היישומון (אפליקציה) של פיקוד העורף באמצעותה ניתן להתעדכן בזמן אמת. לצד זה יצוין כי גורמי החירום והביטחון וכלל הנהלת העירייה פועלים מתחילת האירועים ברמת מוכנות גבוהה וכי המוקד העירוני מתגבר פעילותו וזמין לפניות ציבור התושבים".

סער: "אנו קשובים להנחיות פיקוד העורף מחד וכן לרחשי הציבור ולאור המצב בדרום החלטתי בסיכומו של דבר כי מוטב לפתוח את המקלטים מתוך תקווה שלא יהיה בהם כל שימוש והמצב יחזור לרגיעה בהקדם האפשרי, הציבור בכפר סבא נקרא להמשיך ולהתנהג באחריות המתבקשת ולעקוב אחר הנחיות פיקוד העורף. ליבנו עם משפחות הנפגעים ועם תושבי הדרום ושולחים את תנחומינו למשפחות ההרוגים ואיחולי החלמה לפצועים".

חברת המועצה הדר לביא הזכירה את המחסור בממ"דים בעשרה גני ילדים בכפר סבא: "הנושא של העדר המרחבים המוגנים בעשרה גני ילדים הוא בלתי נסבל. זה לא מספיק טוב לבקש מעשרה צוותים להוציא מאות ילדים למרחב מוגן בסמוך לגן. הכספים שלנו צריכים ללכת קודם כל לביטחון. זו אחריות שלנו לספק את המענה הזה".

תגובת העירייה: "כפי שכבר ענינו בנושא בעבר ועדכנו את הורי ילדי הגנים, אנו פועלים על פי הנחיות פיקוד העורף ובאם תהיה הנחייה המחייבת קירבה מידית לממ"דים ישובצו ילדי הגנים במבנים חליפיים בעלי מיגון מתאים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שמעון כהן

    העצב וכאב הגיע גם לכפר סבא אנו תושבי כפר סבא מרקינים ראש וכואבים את לכתו של תושב כפר סבא ממשפחת פדר שהייה בדרום וספג פגיעה ישירה ברכבו ואותיר את איריס בפעם השנייה הלמנה יהיי זכרו ברוך

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר