מסעדת אחלה
מסעדת אחלה

כבר 25 שנה: מסעדת אחלה מזמינה היום את אנשי כוחות הביטחון לאכול בחינם

"עכשיו אנחנו יכולים להחזיר בחזרה לחיילים ואנחנו עושים את זה מכל הלב", אומר אחד הבעלים ומנהל הסניף הכפר סבאי, יואב אדוארד

פורסם בתאריך: 8.5.19 08:56

רשת המסעדות אחלה, שלה סניפים בכפר סבא, פתח תקוה, אילת וחיפה, בבעלות יואב אדוארד וקובי ימין, מזמינה היום (רביעי) חיילים, כבאים, אנשי מד"א, שוטרים ואנשי כוחות הביטחון, לבושים במדים, לאכול בחינם מנות בשריות בפיתה או לאפה, כמו שווארמה, קבב, לבבות, פרגיות, שיפודים וכדומה, כולל שתיה וסלטים, במשך כל שעות פתיחת המסעדה. המבצע החל כבר אתמול (יום שלישי) והשנה, בשל המצב הביטחוני, מוזמנים גם תושבי הדרום להגיע לסניף חיפה, לאכול ולשתות בחינם. מדובר במסורת במסעדה כבר 25 שנה.

אדוארד, שמנהל את סניף כפר סבא (שברחוב יוחנן הסנדלר 19), בעברו לוחם שריון בגדוד 184 של חטיבה 14, מחובר מאוד לצבא. ילדיו שירתו בתפקידי קצונה ושני אחיו שירתו בתפקידים מובילים – אחד כסמח"ט בחיל הרגלים והשני כמפקד בית ספר לצניחה. "אני עצמי זוכר את ההרגשה הטובה של קבלת פינוקים וצ’ופרים בתור חייל בלבנון. עכשיו אנחנו יכולים להחזיר בחזרה לחיילים ואנחנו עושים את זה מכל הלב. בכל שנה אנחנו נותנים מעל עשרת אלפים מנות של לאפות ופיתות עם בשר ובכל שנה המספרים האלה גדלים. אבל לא אכפת לנו כי מגיע לחיילי צה”ל וכוחות הביטחון".

"זו הדרך שלנו להגיד להם תודה, בלי לקבל מהם תשלום ואפילו להפסיד כסף", אומר ימין שמנהל את הסניף הפתח תקוואי של המסעדה, "אנחנו עושים את זה באהבה. נטו מאהבה למדינה”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר