האישה מתעמתת עם תושב טול כרם שפרץ לרכבה. צילום באדיבות משטרת ישראל
האישה מתעמתת עם תושב טול כרם שפרץ לרכבה. צילום באדיבות משטרת ישראל

צפו: אישה הניסה תושב טול כרם שפרץ לרכבה בקניון G

הפורץ נמלט מהמקום. כשנתפס על ידי השוטרים התברר ששעה קודם לכן גנב טלפון נייד ממטופלת בבית החולים מאיר

פורסם בתאריך: 12.5.19 13:58

כתב אישום הוגש נגד שוהה בלתי חוקי מטול כרם, שגנב טלפון נייד ממטופלת בבית החולים מאיר ושעה לאחר מכן פרץ לרכב בחניון קניון G בעיר. הפורץ לא השלים את הפריצה, שכן בעלת הרכב הגיעה למקום ולאחר שהתעמתה איתו הוא נמלט מהמקום.

המקרה אירע ב-2 במאי, אז התקבל במשטרת ישראל דיווח על התפרצות לרכב בחניון קניון G. מבדיקה ראשונית של שוטרים שהגיעו למקום ומתיעוד מצלמות האבטחה התברר כי החשוד הגיע לחניון ופרץ לרכב באמצעות שלט אוניברסלי. זמן קצר לאחר מכן, הגיעה בעלת הרכב לרכבה והבחינה בחשוד כשהוא יוצא מהרכב. בין השניים החל ויכוח ולאחר מספר דקות החשוד נמלט מהמקום. שוטרים שהגיעו למקום החלו בסריקות נרחבות אחר החשוד והוא נעצר ברחוב אברבנאל בכפר סבא. לדברי המשטרה, כשהתבקש על ידי השוטרים להזדהות, הזדהה בשם של אחר.

בחיפוש שערכו השוטרים הם מצאו אצל החשוד תעודת זהות מזויפת ורכוש החשוד כגנוב: מפתחות ושלט של רכב, משקפי שמש, טבעת בצבע כסף, טבעת נוספת בשיבוץ אבנים ושרשרת עם הכיתוב "אמא". במשטרה אומרים שהחוקרים הצליחו לקשור את החשוד לאירוע נוסף שהתרחש כשעה קודם לכן, ממנו עולה כי החשוד נכנס לבית החולים מאיר, וגנב טלפון נייד של מטופלת.

הוא נאשם בעבירות של כניסה לישראל שלא כחוק, פריצה לרכב בכוונה לגנוב, הפרעת שוטר והחזקת רכוש החשוד כגנוב. הוא נעצר עד תום ההליכים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר