הגינה בשכונת הדרים. צילום איתם דודאי
הגינה בשכונת הדרים. צילום איתם דודאי

מתקנים לוהטים: התושבים בירוקה ובהדרים תוהים מתי תחזור ההצללה לגינות השעשועים

תושבים בשכונה הירוקה ובשכונת הדרים מחכים שהעירייה תחזיר את לגינות את ההצללות שהוסרו בחורף. העירייה: "בימים אלה הגינות מטופלות"

פורסם בתאריך: 16.5.19 08:51

תושבים בשכונות הירוקות ובשכונת הדרים בכפר סבא מתלוננים על כך כי העירייה טרם התקינה הצללות בגני השעשועים, למרות פניות ובקשות של התושבים מחודש מרץ. התושבים מתלוננים כי הימים החמים גורמים לכך שהמתקנים לוהטים ולכן לא ניתן לעשות בהם שימוש. בתוך כך, בשכונת האוניברסיטה מתלוננים תושבים על כך שבגינת השעשועים שברחוב סמטת השחף ההצללות שהותקנו חלקיות בלבד ולא מספקות הגנה ראויה מהשמש.

"אני מתגורר בשכונת הדרים, ובגן השעשועים שלנו, שנמצא ברחוב הדרים, אין בכלל הצללה", אומר תושב השכונה עידו דיאמנט, "זה גן מאוד נחמד ואני הולך לשם הרבה עם הילדה. את ההצללה הורידו מהגן באמצע החורף ועד עכשיו אין הצללה. אני והורים נוספים התלוננו במוקד העירוני, אבל שום דבר לא קרה. ראיתי גם שתושבים פרסמו פוסטים ומסבירים שאי אפשר להשתמש במתקנים הלוהטים".

גם תושבים בשכונה הירוקה התלוננו כי טרם הוחזרו ההצללות לפארק בשכונה. בשכונת האוניברסיטה (כפר סבא הצעירה) התלוננו תושבים כי בגן השעשועים ברחוב סמטת השחף תלויות הצללות חלקיות שאינן מספקות לדבריהם את הצל הדרוש. תושבת השכונה, מאיה נמרי רייניש: "מדובר במעין 'מפרצי הצללה' שלא מספקים צל, ויש תלונות לעירייה בנושא כבר שנים אבל הם טרם הוחלפו. ביקשנו שיעשו הצללה של יריעה אחת".

תגובת העירייה: "עיריית כפר סבא, באמצעות מחלקת גנים ונוף, מבצעת הצללות של הגינות הציבוריות לרווחת הילדים וההורים, זאת בהתאם לתכנית עבודה רב שנתית סדורה. במקביל תוקנו ההצללות שניזוקו במהלך החורף בשתי גינות בשכונות הירוקות ובימים אלה מטופלת גינה שלישית בשכונה וכן גם בשכונת הדרים. בשכונת האוניברסיטה קיימת רשת הצללה תקינה על כל חלקיה. בעקבות פניות ההורים הנושא ייבחן שוב".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר